The world is quiet here!

Făceam câteva calcule zilele trecute pentru a-mi da seama ce a pierdut vara asta. Pentru că, deși karma a părut de partea mea, o pedeapsă - ce pare neînsemnată - tot trebuia să-mi dea. Așa că, după multe ecuații de gradul cincisprezece, am ajuns la concluzia că am pierdut ceva esențial și irecuperabil: timpul. 

Nu e chiar lucrul la care vă așteptați, nu-i așa? De fapt, orice lucru material poate fi pierdut și găsit, sau în cazuri extreme, înlocuit. Nimic mai simplu. Însă, timpul... timpul nu poate fi decât pierdut și regretat.

Și acum, în timp ce aștept să mi se usuce părul și să văd rezultatele fabuloase - sau nu - ale șamponului Elseve, privesc permisul de la bibliotecă, pe care mi l-am procurat azi. Întrebarea „de ce am așteptat până acum?” nu-mi mai iese din minte iar răspunsul pare mai complicat decât un nou Big Bang al Universului. Chiar dacă o părticică minusculă din creierul meu șoptește „mai bine mai târziu decât niciodată”, nu mă face să mă simt cu nimic mai bine. Dar lasă, o să treacă și starea asta. Până una alta, zilele astea trei - luni, marți, miercuri - chiar le-am folosit cât de bine am putut și încep să regret sfârșitul verii. De fapt nu. Nu-mi place vara (mă repet) așa că mai bine aș spune regret sfârșitul vacanței. Pentru că asta contează, corect?

Pe lângă nenumăratele cărți printre care m-aș fi plimbat ore întregi și bibliotecara ce-a fost foarte de treabă - ca să nu mai zic de nenea care mi-a făcut permisul - m-am hotărât să-mi folosesc drepturile imediat așa că am dat fuga la beletristică și cu greu m-am hotărât ce carte să aleg. Într-un final, după zeci de ture printre rafturi am răpit Jurnalul lui Bridget Jones pe care îl caut de super mult timp și acum, cu ajutorul lui G. - pentru că eu n-o văzusem pe raft - am pus mâna pe ea! (Merci!)
Chiar dacă nu am terminat încă Vrăjitoarea din Portobello, sunt sigură că nu o să se supere dacă o amân o zi, două, până termin cu Bridget. :)

P.S. Împrumutatul cărților de la bibliotecă mă va ajuta să fac economii uriașe, deci planul meu în ceea ce privește garderoba, o să meargă perfect! 
P.S.2 Revenind la timpul pierdut, eu vă sfătuiesc să profitați de fiecare minut! Niciodată nu știți ce puteți pierde! Până la urmă, cine își dorește o viață plictisitoare? ^^

Postări populare