Book Lovers Challenge VI

Dacă ți-ai dori într-o zi să scrii o carte, care ar fi subiectul ei, și ce imagine ai dori să fie folosită pentru copertă? Arată-ne imaginea.

Cred că toți cei care citesc vor la un moment dat să scrie o carte și asta datorită scriitorilor geniali care prezintă această meserie ca pe ceva simplu, ușor de realizat. Dar nu este chiar așa, nu?
Da, am început să scriu și eu o carte acum mult timp, ajunsesem pe la 110 pagini de Word și cu timpul am abandonat-o. Mi-ar plăcea să mă reapuc de ea, dar o mai las să aștepte. Nu cred că în momentul de față dețin destule informații sau că am un vocabular pregătit pentru scrierea unei cărți. Desigur, oricine poate să își folosească imaginația, să descrie un tip drăguț și o tipă drăguță, apoi iubirea care ia naștere între ei. Posibil să iasă ceva interesant, mai ales dacă genul care definește cartea este fantasy. Mi se pare cel mai ușor, doar poți să scrii absolut orice, e fantasy, nu trebuie să existe așa că ai mână liberă să-ți imaginezi câte nebunii vrei.
Recunosc, și eu m-am gândit să scriu ceva legat de vampiri dar în timp ce scriam, am realizat că nu știu destule despre ei încât să fac o poveste acceptabilă. Așa că m-am hotărât să nu fiu „altă persoană care scrie ceva fantasy pentru că numai asta se mănâncă acum”. Deci subiectul cărții este 100% fără fantasy, creaturi ciudate sau întâmplări greu de explicat. Capitolul despre care pot vorbi - și pooot mult și bine - sunt oamenii, așa că de ce să nu exploatez ceea ce știu?! Numai pentru că 99% din oameni preferă ceva ireal, fiind plictisiți de viețile lor definite de rutina plictisitoare? Nu. Plus că, fiind cititoare de fantasy - cât de cât - sigur voi avea tendința de a fura ideile scriitorilor care m-au impresionat. 

Revenind la ceea ce scriu eu... poate fi un thriller cu adolescenți. De fapt, cred că asta și e, dar încă nu am ajuns nici la jumătatea acțiunii deci totul de poate schimba cât ai zice „pește”. Legat de copertă, aceasta trebuie să reflecte sufletul cărții și poate chiar să spună ceva și despre autor, așa că este foarte greu de ales - cel puțin pentru mine. La fel de întâmplă și cu titlul. De obicei, acesta din urmă este o cheie către finalul cărții, dar la fel de bine poate fi doar ceva care să aibă legătură cu povestea; sau nu. Părerea mea e că titlul cel mai bun se pune la final, când știi exact ce se întâmplă în toată cartea și ce nume i se potrivește cel mai bine. 
Cei cărora le place cum scriu - în caz că mă mai citesc și acum după ce am închis comentariile - va trebui să se mulțumească, cu povestioarele scurte cu care v-am obișnuit și dacă vor, să tragă cu ochiul pe wattpad (mă gândeam să continui ce-am scris aici fără să mai postez și pe blog, așa că, oricui i-a plăcut începutul, sper să continuie să citească).

P.S. Ceea ce am scris pe wattpad nu consider că este ceva ce s-ar putea transforma într-o carte așa că mi-ar plăcea să nu considerați nici voi.

Postări populare