Book Lovers Challenge IX

Poți să intri în corpul unui personaj pentru două zile. Ce ai face în această perioadă, ce el/ea nu a făcut? Ce greșeală i-ai corecta și de ce? Ce schimbare ai face în viața lui/ei?

Am amânat această postare tocmai din lipsa dorinței de schimbare a vieții unui personaj. Dacă stăm să ne gândim, schimbând orice lucru, nu contează cât de mic și de neînsemnat pare, schimbăm practic toată cartea, așa că nu aș deregla lucrurile.
Însă, cu siguranță m-aș bucura de experiență. Aș alege să fiu în corpul luuui... Hermione Granger pentru a putea explora Hogwarts-ul și mai presus de orice, pentru a fi prietenă cu Harry și Ron. Nu mai menționez că vreau să mă joc cu Șmecherilă, mâța ceea drăgălașă!
Și că tot a venit vorba de Prizonierul din Azkaban, nici Clepsidra Timpului nu mi-ar părea rău s-o folosesc. Iar palma aceea pentru Draco e atât de tentantă.
Anyway, dacă totuși ar fi obligatoriu să schimb ceva, aș intra în corpul unor personaje din literatura românească și m-aș sinucide încontinuu.

P.S. Datorită unor cititori care îmi trimiseră mail-uri și îmi spuseră să anunț pe facebook și alte site-uri de genul atunci când am o postare nouă pe blog, voi reveni la metodele astea. 

Postări populare