Summer day. (one of them)

Sunt frântă de oboseală așa că mă gândeam să merg în pat fără să mai verific ce s-a întâmplat pe blog în timpul zilei. Dar nu am putut să mă abțin, chiar dacă nu s-au întâmplat prea multe pe aici. Majoritatea blogurilor pe care le urmăresc eu, stagnează pentru că stăpânii sunt plecați. Chestia asta poate fi un motiv pentru care vreau să vină septembrie; vreau iar postări dese pe diverse bloguri. Cer așa mult?
Revenind, urăsc cum încep să simt vara numai atunci când se termină! Azi a fost o zi plină: film + plimbare + pizza/paste + plimbare + mângâiat pisici + plimbare + clătite cu ciocolată = oboseală maximă. Singurul lucru care nu a fost așa cum îmi doream a fost căldura de afară. E drept că pe la 18 s-a făcut mai răcoare dar totuși; vorbeam și cu D. despre cât de mult s-au schimbat anotimpurile și că avem rar câte-o zi în care să nu te topești dar nici să nu îngheți. Îmi e dor de temperaturile perfecte, nu cele exagerate pe care le avem acum. Una peste alta, ne mulțumim cu ce aveam dar nu putem să renunțăm la speranța unor temperaturi mai normale pentru luna în care suntem. Sincer, îmi e dor de iarnă! De zăpezile acelea uriașe și de închisul școlilor. 
Pe lângă asta, azi am văzut Pumpkinhead: Ashes to ashes, un film care m-a făcut să zâmbesc - deși este horror - datorită prezenței actorilor români printre care și Ioana Ginghina (!!!). Am aflat tot azi că există un film horror românesc, numit Legenda fatală. Desigur, vreau să-l găsesc și să văd de ce-au fost în stare românii. 
Am pomenit ceva de o carte genială de care am dat și sper ca zilele astea să apară și recenzia. Din păcate nu prea am avut timp de ea și chiar îmi e dor de personaje așa că presimt un somn scurt și o partidă de citit destul de lungă - chiar dacă îmi pică ochii-n gură...

...somn ușor!

Postări populare