Book Lovers Challenge VIII

Prezintă-ne cartea ta preferată din copilărie și spune-ne de ce te-a impresionat așa mult. Dacă mai ai cartea arată-ne o poză cu ea.

Va trebui să mă credeți pe cuvânt când vă spun că da, o mai am. Din păcate acum nu sunt acasă pentru a-i face o poză, dar Google m-a salvat și am găsit o fotografie cu una din edițiile pe care le am eu. După cum v-am povestit am trei cărți Heidi (rezumat - cea de față care este cea mai mică -, povestire și originalul) și cea de față este cea care am citit-o eu. Prima carte pe care am terminat-o și care mi-a plăcut cu adevărat. Și dacă stau bine să mă gândesc, cred că o voi reciti atunci când ajung acasă! 
De impresionat.. nu pot spune că m-a impresionat, eram prea mică pentru a admira o carte așa că pot spune că mi-a plăcut cel mai mult și atât. Motivul, nu este numai povestea în sine care mi se pare chiar și în ziua de azi foarte bine scrisă, ci schimbarea care se produce în comportamentul Unchiului Alm de când Heidi intră în viața lui. Deși nu pare cine știe ce, de la moșul ursuz ajunge să fie bunicul perfect și asta arată că există oameni care au ce învăța de la copii.
Dacă e să ne uităm la majoritatea adulților din ziua de azi sunt fixați pe propriile idei asupra vieții și nu pot accepta că vremurile s-au schimbat și odată cu ele și oamenii. Ba chiar mulți încearcă să schimbe tineretul după modelul vechi în care au ei încredere, fără să permită vreo schimbare. Da, cred că unii se confruntă cu frica de nou, necunoscut, dar cu cât trece timpul cu atât descoperim mai mulți oameni care vor să schimbe tineretul.
Oare după o anumită vârstă ți se șterge memoria? Uiți că a fost o vreme când și tu chiuleai, plângeai după băieți sau stăteai ore în șir să vorbești la telefon cu prietena cea mai bună? E adevărat că generațiile astea mai recente sunt cât se poate de dramatice și iubitoare de show, dar totuși, nu poate să difere toate atât de mult. Eu una admir persoanele care nu au uitat greșelile din tinerețe.
Desigur că am început cu un subiect și am terminat cu altul, dar mi se mai întâmplă să mă pierd în detalii. Oricum, sper că ați înțeles ideea. N-ar fi o idee rea să recitiți Heidi, nu?

Sfat pentru adulți: Căutați vechile albume cu fotografii, amintiți-vă de cum erați înainte de responsabilitățile interminabile!

P.S. Zilele astea, datorită ploii - cred - am avut chef de scris, așa că mi-am amintit de minunatul meu cont de pe wattpad și m-am apucat de continuat o chestie povestioară. Puțin din ea găsiți și aici, pe blog, dar mi se pare mai ușor de citit pe wattpad. Așa că, oricine n-are ce face poate să intre aici.

Postări populare