The old me say bye!

Așa cum am spus, ieri a fost ziua de care vor depinde următorii doi ani (de ce doi? pentru că atât mai ține liceul). Și tot la fel acum v-am zis, tot ce-am pățit ieri am interpretat în diferite moduri. Nu m-am gândit cât de greu o să fie de fapt, pentru că, renunțând la concepul de coincideță te afunzi în nenumărate scopuri și semne pe care le poți interpreta în infinite feluri.

Una peste alta, fața a fost unde îi era locul și planul a fost pus în acțiune. Păcat însă, că luciditatea personajului era aproape inexistentă așa că, nu sunt foarte multe de spus. În mare, unele idei mi-au fost aprobate, altele sunt încă sub un mare semn de întrebare. Chiar și așa, rubrica Azi am vrut să-ți spun că.. rămâne fără niciun fel de schimbare. Poate vă bucurați, poate nu, dar eu sunt datoare să vă spun.

Nu pot să nu mă gândesc că peste nu foarte mult timp, va fi prima zi de toamnă - de aici și noul aspect la blogului. Sper să fie cu adevărat toamnă, să plouă, străzile să fie îmbrăcate în frunze arămii și totul în jur să arate venirea iernii. Doamne, cât de dor îmi e de anotimpurile astea - mai ales iarna. De produsele cosmetice pentru hidratare - toate acele creme de mâini de care nu mă despart -, de ciocolata caldă și de mirosul proaspăt al zăpezii sau al naturii, după o ploaie bună. Ca să nu mai spun de diminețile de iarnă - pe care presimt că le voi petrece prin parc - sau serile în care ninge fără oprire. Ar mai fi și posibilitatea de a se închide școlile iar, dar cu sau fără vacanța aceea de o zi sau două, iarna are atuurile ei în fața celorlalte anotimpuri.

Și totuși, chiar dacă abia aștept să ne părăsească, vara a jucat un rol important anul ăsta; de autocunoaștere - cel puțin în cazul meu. Poate - am spus poate - o să mi se facă dor și de ea, undeva prin februarie-martie când școala va fi insuportabilă și plictiseala își va spune cuvântul pe toate fronturile.

În ultimul timp karma a lăsat-o mai moale și mi-a dat ocazia de a acționa fără ajutorul ei așa că am profitat de această șansă și mi-am mai aranjat câteva convingeri legate de viața și alte prostii. Dacă ar fi după mine, aș șterge câteva lucruri scrise cu mult timp în urmă, dar am decis să le las și să-mi amintească de schimbare - care apropo, nu e așa rea pe cât pare. Din păcate, n-am ajuns așa de departe încât să mă pot înțelege cu răbdarea, dar încerc s-o includ și pe ea în activitățile zilnice; în situația de față pare esențială așa că nu prea am de ales. Cât despre orgoliu, se pare că și-a luat o pauză și s-a mutat în Hawaii pentru a găsi o altă perspectivă asupra oamenilor - eu i-am urat succes și i-am spus să nu se întoarcă prea curând.

P.S. Profitați de tot ce puteți, nu știți niciodată când totul se poate prăbuși - cu sau fără voia voastră - și dispărea pentru totdeauna.

Postări populare