Book Lovers Challenge VII

În lumea cărei cărți ai dori să trăiești pentru o scurtă perioadă de timp și de ce?

Menționez că întrebarea conține cuvântul „scurtă”, dacă ar fi fost vorba despre o lungă perioadă de timp, atunci aș fi avut o problemă, deși cred că tot seria Harry Potter aș fi ales-o până la urmă.
Anyway, mi-ar plăcea să petrec puțin timp alături de Katniss și Peeta, în Jocurile Foamei. Cred că vă dați seama de ce nu aș sta prea mult prin zonă. Dar ca experiență, ar fi interesant. Înainte de plecare aș avea grijă să îmi iau propriile provizii de mâncare, pentru a nu trebui să gust din iepuri făcuți în pădure - de exemplu - sau altele asemănătoare. 
L-aș omorâ cu pietre pe nebunul de președinte Snow!!! Și l-aș pune pe Gale să dispară din peisaj; în caz că nu am spus până acum, prefer echipa Katniss - Peeta.
Așa, „de ce” este mai greu de spus. Practic, nu sunt cea mai activă persoană pe care o cunosc, din contră, dacă lenea ar avea un nume, al meu ar fi acela. Deci nu prea mă pup cu copiii curajoși și antrenați, din carte. Însă, riscând să nu mă mai întorc de acolo, mi-ar plăcea să nu mai văd oamenii de azi. Prințesele și cocalarii care nu știu cum să ne mai consume aerul degeaba. Mai bine oameni simpli, care luptă ca să-și pună o pâine pe masă, decât din ăștia falși de care dăm la fiecare doi pași.

Postări populare