I won. Now what?!

Aveam niște idei, pot să jur că mă pregăteam să le scriu! S-au dus. În fine, mă întrebam, unii au doar noroc sau trebuie să interpreteze ce li se întâmplă? Adică ar putea fi un semn divin și ar fi păcat să nu-mi dau seama. Partea proastă e că interpretarea nu are niciodată o singură variantă. Ceea ce mă zăpăcește! Să ne gândim - oarecum logic - dacă un măr e stricat și tu vrei să-l mănânci dar exact în momentul ăla îl ia altcineva și te „salvează” se poate spune că tu nu trebuia să mănânci acel măr, sau că el era făcut special pentru cine l-a mâncat. Deși pare aceeași poveste, nu este. În prima variantă, în care tu nu trebuie să faci ceva, ești personajul principal. În a doua, nu ai nicio legătură cu povestea, poți fi o muscă ce s-a pierdut în decor, dar nimic mai mult. De-asta m-am săturat de întâmplările astea mascate și încurcate în draci.
După mine, acum ar trebui să fiu fericită, doar altcineva mi-a mâncat mărul cel putred și fie că a fost un semn pentru mine sau pentru altcineva, măcar am scăpat de măr. Right?

Dar nu mă simt așa. Îmi place ideea, trebuie să recunosc. Mă întreb dacă mi s-a împlinit dorința sau a fost doar așa, o coincidență. Pentru că, dacă aș știi că cineva mă ascultă cu adevărat, aș profita de asta. Lăsându-mă pe mine, tare-aș vrea să știu ce simte el acum. Poate nici măcar nu a aflat, dar m-aș mira. Oricum, în astfel de momente, fanii ar trebui să aibă dreptate. Nu ar trebui să-mi pese. Până la urmă nu am nimic de pierdut, iar de câștigat.. cât cuprinde. 
Mda, pare o rețetă a succesului, dar nu e chiar așa. Se poate numi iluzie, dar știu că e real. Știu că mărul acela nu va mai fi o amenințare, dar vreau mai multe detalii! Și categoric vreau să vorbesc cu el; nu neapărat despre subiectul cu mărul, orice altceva ar fi la fel de okay.

Și știți ce? Gata, mi-a trecut! Am scăpat de măr nu? Acum poate să stea în gâtul altcuiva și știu sigur că o va face! G. nici nu știe în ce s-a băgat, acum este încolțit - practic! Sper să scăpăm de vizite totuși, spitalele mai sunt și pentru altceva decât bârfă. Zău! :)

P.S. M-am decis să las lumea să creadă în ce vrea. Când voi descoperi cum să intru în mințile altora, voi aplica metoda, dar până atunci, fiecare cu iluziile lui. Însă, chiar și așa, ar fi drăguț să știu că sunt conștienți de cine sunt ei cu adevărat.

P.S. (2) Legat de tema de azi ce vreau să fac în următoarele 30 de zile... păi: teme, filme, citit, plimbat, munte, următoarea provocare - tot pentru 30 de zile -, scris pe blog, bucurat de vacanță! ^^

Postări populare