Forgetfulness

Ieri pot spune că am avut o zi dedicată filmelor. După „Letters to Juliet” și „Dream House” nu puteam să ratez „Sweeney Todd: The Demon Barber of Fleet Street”.
Mi-a fost recomandat acum mult timp și nu a fost la tv, iar pe net nu prea am avut chef să stau până se încărca așa că ieri a fost ziua cea mare! 

Așaaaa, despre ce e vorba?
Păi, Benjamin Barker (interpretat de Johnny Deep), este un om nevinovat, acuzat pe nedrept și aruncat în închisoare. Însă, de acolo scapă și se întoarce în Londra, la vechia lui frizerie, ca să se răzbune; unde își schimbă și numele în Sweeney Todd. Acolo o întâlnește pe doamna Lovett, care se transformă în complicea sa. Todd vrea să-și găsească soția, pe Lucy și pe fiica lor. Însă, doamna Lovett îl anunță că Lucy s-a sinucis, deoarece judecătorul care la trimis la închisoare pe el, a abuzat de ea. Italianul Pirelli, un frizer ce-i făcea concurență lui Todd, își dă seama cine este el de fapt și îl anunță că va face publică această nouă descoperire, deci îl va demasca. Și cum păstrează doi oameni un secret? Unul dintre ei trebuie să moară. Așa că Todd face pe frizerul și în loc de bărbierit, îi taie gâtul italianului. Aici apare problema - și partea interesantă - chiar dacă a rezolvat complicația privind identitatea lui, nu știe ce să facă acum cu cadavrul?! După cum se știe, prietenul la nevoie de cunoaște; doamna Lovett, avea o plăcintărie la parterul frizeriei așa că decide să se folosească de carnea cadavrelor pentru plăcintele ei. Genial, nu?
Vă gândiți ce gust au avut. Ei bine, se pare că unul foarte bun. Dna. Lovett a devenit faimoasă în toată Londra pentru plăcintele ei, iar afacerea i-a înflorit, așa că tot ce-i mai lipsea era o familie. S-a îndrăgostit de Todd, pe care îl vedea în rolul soțului iubitor. Dar alo!!! Nu! Nici vorbă, Todd, se gândea numai la răzbunare, cum îi stătea și bine. ^^

Anyway, este un film foarte bine realizat, iar povestea.. nici nu mai spun. Sunt curioasă când va înceta Johnny Deep să mă uimească și sper ca răspunsul să fie „niciodată”. Dacă e ceva ce mi se pare că se potrivește cu acest film e faptul că răzbunarea orbește. Asta se vede numai la finalul filmului, care este unul tragic cu adevărat. Dar fiecare primește ce merită.. păcat de viectimele colaterale. În caz că-l veți urmări, sper să vă placă la fel de mult ca mie.

P.S. Tema de azi (sau de mâine, le-am făcut varză oricum) mă pune să vă înșir întâmplări rele și bine, întâmplate în ultima lună. Nu prea sunt rele, mai mult bune. Am avut timp de mine, mi-am regăsit vechi prieteni, am urmărit filme bune (cum sunt și cele de mai sus), am primit cadouri frumoase, am citit exact ce-am vrut, am câștigat o carte la un concurs, am reușit să renunț la ceva ce nu mă caracteriza și în mare parte sunt happy. Aș fi și mai și dacă zilele ar fi mai lungi și dacă m-aș putea trezi ceva mai devreme. Dar acestea sunt detalii minore. Și totuși... poate mă voi trezi mai devreme mâine.


P.S. (2) Mă gândeam să fac o rubrică separată cu ce e interesant la tv, dar nu. Așa că voi spune direct: 


Frația 5” (ProTv - 22.30 - thriller); nu l-am văzut, dar reclama părea interesantă.
Scufița Roșie” (HBO - 20.30 - horror), foarte originală varianta aceasta a poveștii. Eu zic că vă va plăcea mult. 
West Side Story” (CINEMAX - 18.30 - musical); nu l-am văzut, dar vreau să-l văd neapărat! 
Pirații din Caraibe: Pe ape și mai tulburi” (HBO COMEDY - 20.45); genial filmul! La fel ca toate celelalte din acestă serie. Plus.. Johnny Deep care e la fel de ododododo :x
Profă rea, poamă bună” (HBO COMEDY - 00.00); funny și sexy, asta e tot ce pot să spun.

Postări populare