Când ai o zi proastă...

... sigur e din cauza matematicii.
Ei bine, iar a venit ziua de luni cu orele ei care nu se mai termină. Pe scurt.. abia aştept să treacă ziua de azi!!! 
Trebuie să sosească un test la mate. La care încă nu m-am hotărât dacă o să iau numai punctul din oficiu sau n-o să mi-l dea nici pe ăla. :)
Ce pot să spun.. îmi place să reinventez matematica. La fiecare test vin cu ceva nou. 
(nu dau autografe)
Aşa, deci.. dacă azi, sau săptămâna asta aveţi teste (mai ales la mate) la care nu vreţi să învăţaţi sau credeţi voi că aţi priceput din clasă.. baftă! O să aveţi nevoie! :)
Şi.. o săptămână frumoasă tuturor! 

Comentarii

  1. Răspunsuri
    1. Merci! Baftă şi ţie! Mie mâine trebuie să-mi aducă testul la fizică! :(

      Ștergere
  2. Bafta la test!:) La ce profil esti?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumesc. Sunt la protecţia mediului :D nu e cine ştie ce matematică dar eu tot pe lângă sunt :))

      Ștergere
  3. Noi nu mai mergem la şcoală că e zăpadă! îţi urez mult succes la test!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu? :O
      Foarte tare de voi!
      Noi încă ne chinuim prin zăpadă.. :(
      Şi mulţumesc! >:D<

      Ștergere
  4. unii au noroc și nu merg la școală, alții învață pentru matematică...stop! stai! ce? învață cineva la mate?? ;))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. NU! Niciodată! Niciodată! :)) Chiar dacă după fiecare test toţi spunem că învăţăm pentru următorul.. :))

      Ștergere
  5. Succes si tie >:D< .Sa iei 10 >:).
    Multumesc si eu :-s,chiar am unul maine :-ss.Imi este asa de frica .:(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Au început toţi profii cu teste şi asculări.
      Merci. Sper să iei şi tu 10! >:D<

      Ștergere
  6. Succes la teste! ^_^
    Si mersi, am doua examene saptamana asta (*shudder shudder* electronica brrr... )

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Merci! O să am nevoie! :D
      Hehe la tine chiar pare complicat :-?

      Ștergere
    2. Oh, da! Nici nu vreau sa ma gandesc :))

      Ștergere
    3. Ce n-aş da pentru o vacanţă! :))

      Ștergere
    4. Eu o sa am una de o saptamana incepand de luni. De-abia astept. Nu de alta, dar cred ca daca voi mai face multe ture pe la facultate voi deveni sloi de gheata.

      Ștergere
    5. Cât noroc pe unii! Nu-i corect! :))
      Vreau şi eu să stau acasă! Mai nou m-a prins şi o răceală dar nu pot sa lipsesc că in fiecare zi am un test sau ceva.. :(
      Oricum.. vacanţă plăcută! Să profiţi de ea!!

      Ștergere
    6. Multumesc mult! Si mult succes!
      Pacat ca nu v-au inchis si voua scolile.

      Ștergere
    7. Mulţumesc mult!
      Da.. deşi cred că reuşesc eu să lipsec câteva zile că deja nu mai pot de gât.. :D
      Ar fi prea frumos să ne închidă şi nouă şcolile.. 8->

      Ștergere
  7. :)) Huuuu. Pe mine mă îngrozesc mai mult româna şi geografia... Profele sunt nişte specimene.

    Baftă şi ţie! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am şi eu specimene din astea :-s la fizică şi la antreprenorială :))

      >:D<

      Ștergere
    2. Sper să nu fiu prea curioasă, dar... la ce profil eşti? :P

      Ștergere
    3. Ne apropiem cât de cât:x Mi-a venit să te întreb când am văzut că zici de antreprenorială. Eu sunt la Economic :)

      Ștergere
    4. Hehe.. pe acolo se cere mai multă mate, nu?

      Ștergere
  8. Ai primit un premiu de la mine http://magiacartilor.wordpress.com/2012/02/07/am-primit-un-premiu/

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare