Leapşa.

1.Ce carti ai citit anul trecut?
Nu mai ştiu exact,din toate genurile câte ceva.

2. Ce carte/carti citesti in acest moment?
"Martorul mut" de Agatha Christie. (pe care am împrumutat-o de la Sophia)

3. Ce carti vei citi in acest an?
Păi, mi-ar plăcea să termin Seria Neagră pentru că îmi plac foarte mult romanele poliţiste. Apoi, cât mai multe cărţi de Agatha Christie.. apoi desigur câte ceva fantasy.. ce să mai zic? Vreau să citesc de toate anul ăsta, dar în mod special, romane pliţiste!

4. Care este cartea ta preferata?
În momentul de faţă, nu-mi stă gândul decât la cartea "La răscruce de vânturi" de Emily Bronte.

5. Care este cartea care ti s-a parut cel mai putin interesanta?
"Îmi placi la nebunie" de Federica Bosco. Nu m-am mai plictisit aşa..

6. Care este melodia care iti creeaza o atmosfera relaxanta atunci cand citesti?
Nu am obiceiul ăsta, de obicei când citesc, caut linişte!

7. Esti pasionata de jocurile pe calculator? Daca da, care este jocul tau preferat?
Nu sunt, dar trebuie să recunosc.. aş putea juca Sims la nesfârşit :)

8. Care este filmul tau preferat?
Sunt multe. Nu am reuşit să-mi aleg un film preferat. Depinde în ce zi mă întrebi. Azi înclin să cred că e "Ultimul cântec".

9. Ai da bani pe o carte interesanta sau pe o trusa de farduri?
Cu siguranţă o carte interesantă! :)

Leapşa merge mai departe la toţi cititorii acestui blog!

Postări populare