Abia joi.

Nu pot să cred că e abia joi! Parcă săptămâna asta nu mai trece! Sunt singura care simt asta?
M-am săturat de orele de mate şi de profii care n-au ce face şi ascultă, sau de orele prea plictisitoare..!!
Vreau să vină vacanţa, orice vacanţă!
De exemplu, azi m-am trezit devreme, pentru că încep orele pe la 10. Ca un cur. Nici de dimineaţă, nici după-masă! Nu ai timp de nimic..
Aşa, afară e drăguţ, poate chiar cald (nu ştiu sigur) şi tot ce-mi doresc e să stau şi să citesc ceva.
Sau să ies afară, să merg la mall să văd un amărât de film, dar nu se poate, pentru că ghiciţi ce.. e abia joi!!! :)

Comentarii

  1. Pff.. cunosc semtimentul. Parca am fi programati: mananca, fa-ti temele, du-te la scoala, intoarce-te, mananca, invata, culca-te. Ei, macar mai e putin pana la weekend :)

    RăspundețiȘtergere
  2. macar tu poti sa dormi mai mult dimineata, eu am ore de dimineata...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aşa ziceam şi eu când eram de dimineaţă, dar acum zic că era mai bine atunci. Aveam mai mult timp de la 14 să fac ce vreu. Adevărat că era greu cu trezitul, dar şi aşa cum sunt puse orele după masă de dimineaţă fac teme, sau dorm şi seara sunt prea obosită.. nu prea rămâne timp de ieşiri sau alte ceve.. :D

      Ștergere
  3. nu-mi vine sa cred ca e deja joi!
    saptamana asta a trecut atat de repede, aproape ca nici nu am simtit-o... ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La mine a fost tocmai invers, a fost o săptămână plină! :))

      Ștergere
  4. Pentru tine timpul trece greu, pentru mine incredibil de reprede. Aş vrea să-l opresc în loc....
    Vama aveau nişte versuri "Numai pentru noi doi, timpul să se-oprească într-o joi".... asta veau eu acum....

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Trece greu pentru că am avut o săptămână taaare urâtă. Mă trezesc obosită, sunt mereu moartă de somn.. nu ştiu ce am. Sper să se rezolve în weekend. :D
      Şi cum spui tu.. câteodată şi eu aş vrea să opresc timpul în loc, dacă se poate chiar într-o vacaţă.. nu m-aş supăra.. :D

      Ștergere
  5. CINE te obliga sa mergi la scoala? :d Stiu ca e exasperant, dar ia o pauza... "Imbolnaveste'te" sau spune-le ca a murit nu stiu cine, sa ai motiv sa nu te duci...:-?? cel putin la orele care nu-ti plac.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Absenţele mele sunt destuuul de multe.. :D Dacă le pui şi pe ălea motivate.. fără număr :)) dar acum pentru că a fost o perioadă în care ni s-au tot pus note, n-am putut să plec.. Dar după.. >:)

      Ștergere
  6. Hm, cunosc sentimentul. Lasa, mai e putin pana la weekend :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Ador poza si te inteleg perfect. Eu am cursurile ca naiba aruncate care incotro. Unele de la 8 dimineata altele de la 6 seara. Unele in mijlocul zilei de pe la 12 sau 14. Si nici macar nu pot lipsi, deoarece profesorii nostri nu accepta scutiri pe motiv ca: "domnule student, dar laboratoarele nu pot fi recuperate". Pe langa toate astea m-am captusit cu o bronsita urata. Deci, te inteleg perfect.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am şi eu câţiva profersori din ăştia. Am noroc că orele de laborator, le fac cu diriga, care e de treabă, în sensul că nu pune absenţe.. nu face mai nimic :))
      Dar tot abia aştept vacanţa de vară! :x

      Ștergere
  8. SI LA MINE INCEP CURSURLE DE LA ORA 10.NU PREA IMI CONVINE DAR...MERGE!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare