Ce-mi place când ne ascundem după vişini.

Nimic nu era interesant. Plictiseala de pe Facebook se simţea chiar şi când era sing out. Paginile care mai rămăseseră de citit din "Emma" de Jane Austen, erau atât de multe încă îi tăiară pofta de citit. Aşa că singura scăpare rămasă, era muzica.
Şi-a scos căştile şi a căutut ceva care s-o poarte departe. Simplu.. Kate Voegele - "Not good". Se potrivea atât de bine...
Ceva vibrează. Un mesaj nou.
Sigur că ea se gândea la ele. Adică de ce n-ar fi făcut-o.. Îl citeşte ("Aţi vorbit?") şi aruncă în repezeală un "Nu.". Setează telefonul pe Silent şi se întoarce la muzica ei.
Perna nu mai e aşa de moale după un timp, chiar şi melodia devine enervantă după câteva zeci de minute. Ia telefonul.. 7 mesaje ratate. O sună.
- Nu, nu am vorbit încă.
- Păi ce mai aştepţi?
După încă 2-3 lucruri spuse aiurea, închide şi formează alt număr. Sună. Nu răspune. (Sigur că nu răspunde! A aşteptat prea mult, nu crezi?)
Mai insistă de câteva ori şi se dă bătută. Revine la celălalt număr.
- Nu răspune. Ştii ce? Nu-mi pasă, să facă ce vrea. Îmi ştie numărul, dacă vrea să vorbim ştie unde să sune. Eu nu mai insist. Nu eu am fost de vină, ea e cea care a greşit. Nu am ce să-i fac dacă ea nu vrea să vorbească..
- Dar..
- Nu, nu! Ţi-am zis, nu mă mai interesează.
Închide şi bântuie puţin pe Blogger. Mereu e ceva de făcut aici. Nu a mai scris ceva de două săptămâni. Nu prea are un subiect, dar întotdeauna de poate face unu.
17 august 2006 "Nu mă interesează. Dar e mai bine aşa, măcar mi-am dat seama cine eşti."
Ajunge. Nu o să stea să-şi facă nervi pe tema asta. Doar nu era vina ei, nu?

20 august 2006 "M-am săturat de lumea asta falsă. Dacă tot crezi că n-ai greşit cu nimic alege-ţi oameni la fel de perfecţi ca tine!!!"


28 septembrie 2006 "Mă bucur că ai ajuns şi tu aşa, că vezi cum e când pierzi tot şi eu doar să stau şi să privesc cum ai ajuns un nimic din fiinţa perfectă care pretindeai că eşti."


(Doar pentru că am văzut că tu încă nu ai terminat asta şi mă gândeam să-ţi răspund cu ceva totuşi. Din moment ce mi-ai dedicat ceva, aş fi nesimţită să nu-ţi răspund. Dar crede-mă, ai greşit persoana, nu eu sunt cea care se duce la fund acum şi probabil ea are nevoie de tine mai mult decât am eu nevoie de un subiect pe care să scriu. Aşa că mergi şi spune-i cât de specială e şi stai lângă ea. Sau poţi să stai şi să te concentrezi pe viaţa mea, care desigur nu te interesează.. Şi totuşi sunt în topul subiectelor tale. Ce m-aş face fără oamenii ca tine? Vezi că ea e posibil să sufere acum şi să aibă nevoie să-i dai un telefon, nu ca mine, nimicul, care, în perspectiva ta, a pierdut ceva. Dacă vrei să-ţi iei ultimul album Evanescence şi nu-l iei, asta nu înseamnă că l-ai pierdut, înseamnă că ai ales să faci altceva cu banii tăi. Doar aşa.. ca fapt divers.)

Semnează Nimicul Perfect, de a cărui viaţă nu poţi să nu te legi, pentru că.. îţi pasă!

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare