Lanţul de vineri (care la mine a ajuns sâmbătă)

Am preluat şi eu un fel de leapşă, de pe blogul lui Rose , care devine din ce în ce mai genial!
Deci, ce trebuie să facem.. să punem într-o postare, o fotografie, care descrie locul unde ne place să citim. :)
Mie una, îmi place să citesc noaptea târziu, deoarece ziua mereu există ceva care mă distrage. Aşa că citesc în pat, câteodată pe sub pătura cu lanterna.. sau cu telefonul, depinde ce găsesc prima dată.
Sper să preluaţi şi voi leapşa asta! Sunt curioasă unde vă place să citiţi. :)

Comentarii

  1. Da... noaptea e cel mai frumos sa citesti, sau dimineata, pe o banca in parc, cand inca nu s-au trezit "manelarii" aurolacii samd sa-ti distraga atentia..:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aşa e, ador să ies vara afară, cu o carte bună, mă plantez pe o bancă şi aşa-mi petrec toată ziua. :D

      Ștergere
  2. Răspunsuri
    1. Şi mie-mi plăcea, dar îmi dădea nişte erori şi a trebuit să-l schimb.. :(

      Ștergere
  3. Hihi, eu obisnuiam sa citesc sub patura prin a 8-a cand ma prindea prea tare o carte si ma apuca vreo 2 noaptea citind-o, chiar de aveam scoala a doua zi. Acum nu mai practic sportul asta, ca a inceput si mama sa-mi citeasca din carti si ma intelege :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Si mie imi place sa citesc noaptea dar de cele mai multe ori cand chiar ma pun sa citesc si zic acum am si eu timp, in cel mai scurt timp adorm :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ştiuu! Şi mie mi se întâmplă! :)) Când îmi fac puţin timp şi observ că n-am nici ore grele sau e chiar weekend a doua zi, mă ia somnul! :))

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare