Leapşa.

1. Îmi poţi spune: Vivi, Vio, Anna (pentru blog.)
2. Mi-ar plăcea să mă numesc: Alexandra
3. Dacă aş fi un personaj dintr-o carte, aş fi: Erica Falck (din "Prinţesa gheţurilor" de Camilla Lackberg)
4. Melodia mea preferată este:  Tree Days Grace - Never too late
5. Ziua preferată a săptămânii pentru mine: sâmbătă!
6. Îmi e dor de: mine (!!!)
7. Dintre actorii din întreaga lume, azi îl plac pe: Orlado Bloom
8. Urăsc şcoala pentru că: întotdeauna cineva este mai bun
9. Îmi place şcoala pentru că: are vacanţe..
10. Culoarea mea preferată este: azi e negru, mâine.. nu se ştie..
11. Partea preferată a zilei pentru mine este: noaptea (abia atunci încep să mă trezesc)
12. Vampiri, vârcolaci, fantome sau extratereştrii? Vrâjitoare. Întotdeauna.
13. Mi-ar plăcea să locuiesc în: Londra
14. Azi sunt fericită pentru că: am zâmbit, am râs, am iubit.
15. A fost un coşmar să văd: cum cei la care ţin se schimbă din ce în ce mai mult
16. Aş vrea să: îmi regăsesc încrederea în oameni
17. Mi-ar plăcea să existe: iubirea veşnică.
18. Aş vrea să lucrez în domeniul: Nu, n-aş vrea să lucrez. Vreau să pice bani din cer.
19. Dacă aş avea o putere ar fi: telechinezia
20. Îmi place numele: Noemi
21. Cred că prietenii adevăraţi sunt cei care: au aceeaşi duşmani ca şi tine
22. Citatul meu preferat este: nu-mi vine niciunul în minte acum..
23. Cred că cel mai frumos sentiment e: cel care nu se schimbă
24. Aş vrea să pot: face ceva pentru a rămâne în amintirea multor oameni.
25. Viaţa e frumoasă pentru că: te face să crezi că o poţi controla
26. Planul meu secret e să: ei bine, dacă-l spun, nu mai e secret :)

Leapşa asta merge mai departe laaa persoanele care o vor. :)

Şiiii îi mulţumesc Ramonei, pentru că mi-a dat şi mie leapşa! :)

Comentarii

  1. "26. Planul meu secret e să: ei bine, dacă-l spun, nu mai e secret :) "
    Adevarat :-bd

    RăspundețiȘtergere
  2. Frumoase raspunsuri >:D<. Prin asta te cunosc si mai mult :">.

    RăspundețiȘtergere
  3. Si eu as vrea sa locuiesc in Londra... 8->

    Imi plac mult raspunsurile :)
    Un weekend frumos sa ai - atat cat a mai ramas din el.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am am că ne-au închis şi nouă şcolile! Să ai o săptămână frumoasă! :)

      Ștergere
  4. 18. Aş vrea să lucrez în domeniul: Nu, n-aş vrea să lucrez. Vreau să pice bani din cer.


    :)) Buna asta... si fara munca te-ai plictisi :P

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Crede-mă, nu m-aş plânge să stau toată viaţa dar totuşi să am bani :))

      Ștergere
  5. Tare leapsa asta:). Ne ajuta sa ne cunoastem mai bine

    Dee.

    RăspundețiȘtergere
  6. Frumoase raspunsuri :) Cred ca o voi lua si eu :d ;))

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare