Proaspăt scose din colet (1)

M-am hotărât să fac și eu o nouă rubrică. Ea se numește (după cum vedeți) ”Proaspăt scoase din colet” și conține poze (făcute cu telefonul meu care e pe ducă, deci scuze pentru calitatea de baltă a pozelor) cu cele mai noi achiziții ale mele, în materie de cărți. :)


Am cumpărat din colecția ”COCKTAIL” :

Alergând pe tocuri de Anna Maxted
și
Regina gafelor de Meg Cabot

Iar într-un impuls de moment, am apăsat ”Adaugă în coș” atunci când am dat de Divergent de Veronica Roth.

Voi ce cărți ați mai cumpărat? 

Comentarii

  1. Heeeey cărţile dn seria Cocktail sunt taaari. Îţi recomand din tot sufletul 'Ghid de agatat pentru fete moderne'- e super funny şi totuşi educatiiiv :)).
    Paaai :x Azi a sosit prin curier vol 2 din Cele 9 vieti ale lui Chole King :x Abia aştept să mă apuc de el :x Pupicei şi o zi splendidă în continuare !!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Și eu îți recomand ”Confesiunile unei iubărețe”. Cred că o să-ți placă. :D
      Lectură plăcută la vol 2 din Cele 9 vieți ale lui Chloe King. Și eu trebuie să-l comand în curând.. :D
      pupici. :*
      Merci la fel! :x

      Ștergere
  2. Uuui ce tari sunt ,am citit decat Divergent >:D<.Momentan am multe cartii de citit deci as prefera sa le termin :-s

    RăspundețiȘtergere
  3. Dupa ce termini de citit, te rog sa faci o recenzie la ultima carte...mi se pare interesanta :d

    RăspundețiȘtergere
  4. Hehe, de-abia astept recenziile:). Lectura placuta draga mea!>:D<

    Dee.

    RăspundețiȘtergere
  5. N-am citit niciuna dintre carti, doar Divergent o am in biblioteca :)
    Regina gafelor mi-o doresc ei eu, dar pe unde ma uit vad doar stoc epuizat.. Unde ai gasit-o? :)
    Lectura placuta <3

    RăspundețiȘtergere
  6. Ieri a intrat în bibblioteca mea ”Armance„ de Stedhal.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Așa e.. noua colecție de la Libertatea! :x
      După ce o citești să-mi spui cum a fost! :D
      Lectură plăcută!

      Ștergere
  7. "Regina gafelor" îmi sună amuzant :)))
    Spor la citit! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Titlul cărții mă descrie perfect! :)) Abia aștept să mă apunc de ea. :D
      Merci! La fel! :x

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare