Primăvara începe cu tine.

E 1 Martie! Wow! Wow! Wow! E zăpadă afară..
Dar nu contează, în calendar e primăvară! :)
Așa, am revenit pe blog, mi-a fost tare dor să intru pe net și să pierd timpul pe blog! Abia aștept să mai scriu câte ceva și să văd ce mai faceți vooooi!
Acum, să încep cu ceva despre mine, apoi o recenzie mâine..
Am început dimineața urât. Azi e joi, ziua cu ore de la 10. O urăsc din ficați, dar parcă azi nu a mai fost așa rău.  Am mers cu greu până în centru să iau niște mărțișoare că cică așa-i tradiția, nu multe, pentru că anul trecut 1 Martie a fost un fiasco, fiecare a dat mărțișoare după preferințe deci am presupus că așa o să fie și anul ăsta. Mă rog.. m-am învârtit eu p-acolo și am cumpărat câteva. Apoi.. la școală cu mine.
Ajung..împart ce aveam de împărțit, primesc ce aveam de primit și începe prima oră. Eram super dezamagită că tipul de aici nu făcuse nicio mișcare. Adevărul e că nici anul trecut nu mișcase, dar mă gândeam că totuși..
Așa, se termină ora. Oricât de drăguț e proful de religie, la ora de azi nu m-a gâdilat nimic atunci când l-am văzuut.
Se sună! Haleluia!
Și și și și în timp ce stăteam cu colega la o bârfă, vine! Vine!!! :) Și îmi iau mărțișorul mult așteptat, îl pup (îl puuuup!) și atât. Deci da, am aberat atât pentru asta. Dar nu contează, așa a început primăvăra mea, cu el. Desigur, sunt flower power de atunci și sper să rămân așa toată luna!

Voi ce ați făcut aaazi? :)


P.S. Pentru că e târziu și Sophia a avut treabă azi, îi zic de acum NOAPTE BUNĂ SOPHIA! :)


Comentarii

  1. O primavara cat mai frumoasa :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ador aceasta melodie :x. In primul rand si eu sunt tot in extaz din acelasi motiv ca al tau :">.O zi superba am avut de 1 Martie >:D<. O primavara frumoasa sa ai :* .

      P.S : Am vazut ca esti din Pitesti ,dar abea acum am realizat asta :)),cand ai zis ca ai fost in centru :-?.. :o3. Imi poti da id-ul tau ? Daca vrei >:D<

      Ștergere
    2. Il lasi la mine intr-un comentariu ,si nu-l aprob >:D<

      Ștergere
    3. Sigur că da! :* Mă bucur că ai avut și tu motivul pupăcios! :))

      Ștergere
  2. ma bucur sa vad ca ai revenit. o primavara frumoasa!;)

    RăspundețiȘtergere
  3. Ne bucurăm că te-ai întors!
    Vine primăvara, e pe drum. :)
    Peste ceva vreme vei râde de povestea cu mărţişorul sau poate îl vei face şi pe el să râdă. Încearcă să vorbeşti cu el şi poate vei descoperi ce fel de om este. Poate o să-ţi placă sau poate nu. Cine ştie...:)
    Îmi place parte cu flower-power :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Știu ce fel de om este el, dar din păcate știu și ce fel de oameni sunt cei cu care sta.. :D Și mai bine nu..
      Să ai și tu o primăvara frumoasă!

      Ștergere
  4. Hum, mai are cineva probleme cu trimiterea comentariilor? Pot sa jur ca am trimis unul azi la pranz si l-am vazut afisat, apoi... nu mai era :-?
    Whatever, ma bucur mult ca te-ai intoors! >:D< O primavara superba sa ai!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mi se mai întâmplă și mie, la început am crezut că sunt șterse, dar se pare că nu.. :-?
      Anyway să ai o primăvară frumoasă și tuuu! :*

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare