Leapșa.

Am primit această leapșă de la Niahara. Mulțumesc!

1. Dacă vi s-ar propune să vă scrieți biografia, cărui scriitor i-ați încredința aceasta?
Nu cred că aș lăsa pe altcineva să-mi scrie biografia, în primul rând pentru că mi-ar fi greu să-i povestesc cuiva viața mea, iar apoi.. nu cred că mi-ar plăcea, decât dacă aș scri-o eu.

2. Care sunt motivele pentru care i-ați încredința lui sarcina aceasta?
Tocmai am dat motivele pentru care nu aș face-o. :)

3. Este sfârșitul lumii. Ce carte ați pune în capsula cosmică pentru a păstra o urmă a umanitații?
Cred că m-ar apuca sfârșitul lumii alegând, dar până la urmă cred că aș lua seria Harry Potter. (da!! pe toate 7!!)

4. Cum arată pentru dvs. pauza ideală pentru a citi o carte?
Am încercat și încă încerc, să citesc câte ceva in pauze, la școală. Îmi este imposibil. Mult prea multă gălăgie. Deci nu cred că într-o pauză de orice aș putea sa citesc, tot noaptea, în pat, când e liniște și ai mei dorm, e perfect!

5. Dacă ați avea putere de a ”șterge” un personaj dintr-un roman, care ar fi acela?
Nu cred că aș renunța la un personaj, fie el bun sau rău. Pentru că scoțând unul, se schimbă tot ce urmează. Plus că autorul sigur știa el ce-a făcut când a dat viață unui astfel de personaj.

6. Care sunt motivele pentru care ați scoate acest personaj?
Nu-l scot!!! :))

7. Câți kilometri ați merge pentru a găsi o carte?
Depinde și de carte.. dar cred că întrebarea e câte ”popasuri” aș face.. :D

8. Dacă ar fi posibil să vă întoarceți în trecut, ce scriitor ați vrea să întâlniți?
Hehe.. pe Sadoveanu! Să-l întreb cu ce i-am greșit..

9. Care ar fi primele cuvinte e care i le-ați adresa (în afară de ”Bună ziua!”)?
”Puteți pronunța Ana are mere, fără să o descrieți pe Ana sau merele? :)”

10. Descrieți biblioteca visurilor voastre.
Păi, nu știu s-o descriu, dar.. ați văzut ”Beauty and the Beast”.. ei bine, biblioteca Bestiei, pe care i-o dăuiește lui Belle, este.. superbă!!


Leapșa se duce mai departe la cine o dorește..

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare