Leapșa.

Am primit această leapșă de la Pătrățel căreia îi super-mulțumesc! :)
Din câte am înțeles, era o leapșă pentru 8 martie, dar asta nu e foarte important. Așa că vă sfătuiesc să luați leapșa pentru că e interesantă! 
Se numește: ”Leapșa dorințelor neîmplinite” dar eu aș vrea să-i spun ”Leapșa dorințelor în realizare”. Ce trebuie să faaaac.. păăăi.. să scriu 3 dorințe care aș vrea eu să se îndeplinească. Să vedeeem..

1. Mi-ar surâde ideea de a mă împăca, cu câțiva prieteni vechi.
2. Mi-ar plăcea să scriu o carte.
3. Aș da orice pentru o mașină a timpului! 

Cam astea sunt primele 3 dorințe care mi-au venit în minte. 
Leapșa se duce mai departe la: 
Și desigur la oricine o mai dorește! :)

Comentarii

  1. Frumos! Şi eu voiam mai demult maşina timpului, dar chiar dacă există momente în trecut de care nu sunt mândră de mine, am trecut peste şi am ajuns omul de azi. Şi nu mi-e ruşine! :)
    Viaţa merge mai departe!

    RăspundețiȘtergere
  2. iti chiar multumesc si mi-ar placea s-o onerez:)):*:*

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce dragute sunt dorintele tale:). Foarte originale, mai ales ultima.

    Dee.

    RăspundețiȘtergere
  4. Mersi pentru leapsa. Imi place mult de tot cum ai schimbat tema blogului este superba :D

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare