Într-o zi de duminică.

Chiar dacă este așa de frumos afară, nu mă laud cu cine știe ce ieșeală. Azi am stat prin curte, pe o băncuță și am citit, pur și simplu. Mai am puțin și termin ”Eroare judiciară” pe care am tot lălăit-o, nu știu de ce. Dar în fine, după ce termin de postat, iar merg la citit. :)
Așa.. am găsit niște reduceri ”wow” pe site-un Elefant, la colecția CHIC. Mai nou vreau să-mi cumpăr majoritatea cărților care aparțin acestei colecții pentru că mi-a plăcut mult Confesiunile unei iubărețeși vreau să mai încerc cărți în stilul ei. 
Mâine de dimineață (înainte să înceapă chinuitoarele ore de română, mate și ce mai am eu mâine) trag o fugă până la poștă să ridic un colet care conține ”Alergând pe tocuri” și ”Regina gafelor”. Abia aștept. Din acest motiv tot vreau să termin ”Eroare judiciară” azi.
Deci, voi ce mai faceți? Ce cărți ați mai cumpărat (de pe net sau din magazine) ? 

P.S. Ce cărți ”CHIC” îmi recomandați? :)

Comentarii

  1. Sincer, pe mine nu mă prea fascineazaă stilul ăsta d cărţi 'Chic' dar am înţeles că Sophie Kinsella - Supermenajera e interesantă.
    Cât despre cărţi aştept cu nerăbdare să-mi vină Cele 9 vieţi ale lui Chole King vol 2 prin poştă săptamâna asta :x Numai suport :)) Până vineri o sa albesc grav :))
    Te pupicesc şi-ţi doresc spor la citit şi o zi superbă în continuare. Adry ♥

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am luat și eu ”Supermenajera” de curând și trebuie s-o citesc, pentru că am auzit numai de bine :D
      Și trebuie să comand și eu vol 2 din ”Cele 9 vieți ale lui Chloe King”.. sunt atâtea de cumpăraaat! :))
      Să ai și tu o zi superbă! Pupici. :*

      Ștergere
    2. Eu am citit Supermenajera şi mi-a plăcut foarte mult! :X Eroina e super-simpatică, iar întâmplările prin care trece sunt foarte amuzante.

      Ștergere
    3. Păi datorită ție mi-am cumpărat-o și eu :D

      Ștergere
  2. Pai eu am citit A doua sansa de Jane Green,mie mi-a placut :-?

    RăspundețiȘtergere
  3. Pai eu citesc Dracula si Succubus Blues :-? :-??

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Trebuie să mă apuc și eu de ”Tristeți de sucub”.. din păcate am rămas cam în urmă cu seriile fantasy. Le tot cumpăr dar fac ce fac și nu mă apuc de ele. Trebuie să recuperez.. :D
      Spor la citit!

      Ștergere
  4. Anna ,nu mi-ai lasat id-ul tau :(. Ori nu m-am uitat dar nu mi-a aparut ca comentariu :o3. Uite-l pe-al meu : alexaramonik@yahoo.com >:D<,Ma bagi tu daca vrei :*:*:*:*

    RăspundețiȘtergere
  5. Hei :).. Iti recomand cam cu intarziere urmatoarele cartii "Chic".
    Marian Keyes-Pepenasul
    Marian Keyes-E cineva acolo?
    Sheila O'Flanagan-Nunta lui Isobel
    Sunt super dragute.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc! :* Pepenașul și E cineva acolo? chiar erau pe lista mea de cumpărături. :D

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare