Leapșa.

Am primit o leapșă genială de la Niahara! Merci!!

1. Ce care ai recomanda unui dezamăgit în dragoste și de ce?
I-aș recomanda ”O iubire imposibilă” de Mary Jo Putney pentru a vedea că viața te surprinde atunci când te aștepți mai puțin.

2. Ce carte i-ai recomanda iubitului/iubitei și de ce?
Hehe.. cred că i-aș recomanda ”Confesiunile unei iubărețe” de Michelle Cunnah, pentru a-l face să vadă ceea ce văd eu.

3. Ce carte ai recomanda celui mai bun prieten și de ce?
Cu siguranță ”Misterele dragostei” de Danielle Steel, pentru că poate să învețe multe din paginile acestei cărți.

4. Ce carte ai recomanda unui copil de 10 ani și de ce?
Asta e ușor, 100% i-aș băga pe gât seria Harry Potter (pe care o recomand oricui) și seria Septimus Heap.

5. Ce carte ai recomanda unui mare aventurier/călător și de ce?
Orice carte scrisă de Jules Verne. În special ”20.000 de leghe sub mări” și ”Ocolul pământului în 80 de zile”.

6. Ce carte ai recomanda unui dușman cunoscut și de ce?
”Îmi placi la nebunie” de  Federica Bosco. O să moară de plictiseală, iar eu n-o să fiu acuzată de crimă!

7. Ce carte ai recomanda unei persoane care nu iubește lectura și de ce?
Cred că ”Harry Potter”sau ”Heidi” depinde de vârstă. Eu datorită seriei Harry Potter am început să citesc și să vreau să scriu și eu, iar Heidi a fost prima carte citită de mine, in clasa a3a, spre surprinderea mea de plăcere.

8.  Ce carte ai recomanda unuia ”cu nasul pe sus” și de ce?
Revin iar la Harry.. zău acum.. se pot învăța o grămada de lucruri din seria asta! :D

9. Ce carte ai recomanda celui care apare primul în lista ta de bloguri și de ce?
Primul blog în momentul de față estee Noi 2 și un blog iar fetelor le-aș recomanda seria ”Vampirii din Morganville

Iar leapșa merge mai departe tot la ele, deoarece majoritatea o aveți, dar cine n-o are, S-O IA IMEDIAT! 

Postări populare