Leapşa.

5 persoane/lucruri care te scot din sărite.

1. Oamenii care se schimbă după cum bate vântul.
2. Alarma de la telefon. Da, am nevoie de ea câteodată, dar nu o suport! Orice melodie aş pune, tot la fel de oribil sună!
3. Matematica. Pe bune.. am încercat, dar nu se poate.
4. Minciuna. Deşi sunt o practicantă a ei, totuşi nu-mi place. Cui îi place până la urmă?
5. Şi ar mai fi momentele când cineva începe să vorbească peste mine. Apreciez oamenii care ştiu să vorbească pe rând şi respectă persoana cu care vorbesc.

5 persoane/lucruri care te calmează când eşti supărat.

1. Un serial bun, cum ar fi "One Tree Hill".
2. O baie caldă.
3. Somnul.
4. Somnul.
5. Somnul.
(nu sunt aşa multe lucruri care să mă calmeze)

5 motive pentru care îţi place iarna.

1. Zăpada! Ador zăpada!
2. Vacanţa de iarnă. Mai scăpăm şi noi de şcoală.
3. Crăciunul şi tot ce ţine de el.
4. Oamenii de zăpadă.
5. Patinajul. Deşi eu nu practic, îmi place să-i văd pe ceilalţi.

5 motive pentru care vrei totuşi să vină vara.

1. Vacanţa.
2. Serile de vară.. ce e mai frumos?
3. Băieţii îmbrăcaţi din ce în ce mai puţin.
4. Apa. Nu sunt fan mare, dar ador să mă bălăcesc. :D
5. Ziua mea. O zi nuuumai a mea!

5 lucruri pe care le-ai învăţat de la prieteni.

1. Cel/cea mai bun/bună prietenă nu există.
2. Fereşte-mă Doamne de prieteni că de duşmani mă feresc singur. (asta spune multe)
3. Să mint. Acum, chiar mai există oameni în care să ai încredere?!
4. Să mă descurc singură. Cum era aia.. fiecare şut în fund e un pas în faţă!
5. People always leave!

Deoarece mulţi au primit leapşa asta, nu ştiu cui să i-o dau mai departe, aşa că.. este aici pentru toţi cei care n-au completat-o încă. :)

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare