Book Lovers Challenge X

Arată-ne o poză cu biblioteca ta și povestește-ne pe ce principii ai organizate cărțile (după gen, ordine alfabetică, etc.).

Nu pot face e poză bibliotecii pentru că biblioteca mea este prin fiecare colț al camerei mele. În biblioteca propriu-zisă se află cărțile vechi ale mamei, sau manualele mele pe care probabil nu le voi mai folosi niciodată, sau culegeri de mate pe care sigur nu le mai deschid never ever! 
Nu le țin împrăștiate sau pline de praf, din contră sunt cele mai îngrijite obiecte din casă. Și îmi place super mult să stau să le aranjez, să le șterg cu șervețele umede și să le așez altfel de fiecare dată.
Nu am un criteriu după care le așez. De obicei le pun pe cele românești mai în spate și mai departe de mine, până când am chef să citesc ceva fără sens și încep să le caut și să le las mai aproape. Sunt genul de persoană care umblă mult prin foile cărților. Nu contează dacă acum citesc cartea x sau y, îmi place să răsfoiesc și altele numai așa.. ca să am ce pune la loc. Ador să le aranjez! Și să fie toate la linie!!! Fiind așezate gen turn (^^) se poate considera că am un criteriu după care le așez: mari jos, mici sus (n-ați fi ghicit, este?). Cam atât.

P.S. Nu-mi place că am scris puțin, dar o să-mi iau revanșa în curând. Am descoperit o carte foarte sexy, care m-a uimit așa că abia aștept să vă povestesc despre ea! 

Postări populare