Leave behind some reasons to be missed

Doamne cât de nesiguri sunt oamenii! Am început să mă satur de toate măștile zâmbărețe și prietenoase pe care le văd în jurul meu. Felul cum toată lumea simte nevoia să pupe-n cur numai pentru a se încadra în echipa celor sensibili și mărinimoși care apreciază absolut orice și a căror retină firavă nu este afectată de nimic. Toate sunt roz și frumoase.
Ei bine, nu înțeleg de ce. Să zicem că astfel de comportamente se pot înțelege între prieteni vechi, care nu vor să-și rănească sentimentele și atunci nu-și spun totul chiar verde-n față - și atunci ce mai înseamnă prietenia?! - dar când e vorba de oameni care abia s-au cunoscut care mai e scuza?


Mărturisesc că nu sunt adepta injuriilor aruncate în stânga și în dreapta, iar de multe ori încerc să spun ceva urât, cât de frumos pot. Numai că există inevitabila expresie - de care se teme toată lumea - care trebuie folosită (!!!) „nu-mi pasă”. Dar vai, ce se va întâmpla cu oamenii sensibili când vor auzi aceste cuvinte adresate tocmai lor?! Prăpăd.


Nu chiar. Vedeți voi „nu-mi pasă” nu este ceva creat numai pentru a jigni, este un mod scurt de a-i explica oricui că scopurile tale în viața sunt mai sus de bârfele pe care ți le îndrugă respectivul. Este un fel de a spune „nu cunosc, nu mă interesează”. Până la urmă cu ce mă ajută pe mine să știu că X și Y sunt într-o relație? Sau că peste zece minute X și Y nu mai sunt într-o relație pentru că între ei a intervenit Z. Merg și lucrurile astea, dar la clasa a 2-a.
Asta spune multe și despre noi. 
Am auzit nenumărate persoane că se plâng de Facebook. Că îi deranjează toate pițipoancele care își arată boticurile mari și roz, aurul mare și scuump, cum își iau limba-n gură cu unii, etc. Bine, te deranjează, anulează-ți contul frate! Nu e greu, e chiar simplu și dacă ești așa de deranjat de ce vezi o să-ți iei o piatră de pe ochi inimă. Și am primit răspunsuri de la „păi și eu unde-mi mai pun poze să mă vadă X?” sau „eu cum mai dau check in să vadă lumea unde sunt?”. Dar de ce te-ar interesa să știe lumea unde ești? Cine vrea să afle întreabă că nu suntem în junglă. :)


Revenind, suntem nesiguri și facem orice numai să ieșim în evidență. Credem în iluzia Facebook unde toată lumea e prietenă cu toată lumea și avem impresia greșită că fără cont pe Fb o să uite toți că existăm. Așa să fie? 

Comentarii

  1. Să știi că așa e. Facebook-ul e bun și el câteodată dar mulți au înțeles că dacă nu-ți expui viața acolo degeaba ți-ai mai făcut cont.
    O zi frumoasă să ai! :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Vai dragă dar vrei să nu mai vedem când cineva iese la plimbare? Și ce mănâncă și cu cine? Și cu ce-și șterg nasul unii când sunt răciți?
    Eu una nu m-aș putea lipsi! :|

    :*:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Corect! =)) Dar totuși ești puternică, o să treci peste..! :))

      Ștergere
  3. Ai dreptate cu FB. Stiu un tip, mai mare putin, are 22 de ani, si face mereu glume tampite pe seama noastra, astora mai mici (am 16 ani): "Pfoai, ia iote Generatia Feisbuc draga ce sa zic... pff.. ce-i asta, frate? Auzi, Facebook!!"
    Dar faza e ca si el are Fb si sta toata ziua pe el... idiot :)))

    RăspundețiȘtergere
  4. Chiar că ai dreptate în tot ce scri,mai ales cu falsitatea şi măştile oamenilor!Aşa e firea omului,şi din păcate n-o putem schimba..

    RăspundețiȘtergere
  5. pai daca nu citesc , nu se uita la Tv trebuie sa stea si ei undeva deci pe FB:))
    Adevarul e ca in spatiul virtual e multa falsitate, dar asta e. Pe mine ma vad cunoscutii ca o ciudatenie ca prefer sa citesc decat sa le dau lor atentie pe nu' s ce site de socializare.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare