5. Un moment în care ai vrut să-ți iei viața + În colet (10)

Sinuciderea este una din marile plăceri ale vieții, nu-i așa? Sorry, nu m-am putut abține.
Nu am avut momente în care să-mi doresc să mor sau ceva de genul ăsta. Mi se pare oarecum neinteresant, cel puțin în momentul de față. Așa cum am menționat în postarea despre droguri și alcool, viața e scurtă și trebuie să facem cât mai multe pe durata ei. Așa că, mă voi putea gândi la sinucidere când voi fi sigură că am făcut absolut orice se poate face într-o viață. Și asta o să-mi ia ceva...


Proaspăt scoasă din colet.

Azi am primit de la Librăria Online LIBRIS cartea „Tăcerea mieilor” de Thomas Harris! Desigur, deja m-am apucat să citesc din ea și-mi place place place! 

Doamne cât de cald poate să fie afară! Mă uit pe geam la copii cu bunici și părinți care se plimbă și nu înțeleg cum pot?! Eu am ieșit afară două minute - cât am luat coletul - și deja eram super hot! :)
Anyway, să aveți parte de o zi răcoroasă! Băgați-vă undeva la umbră, cu o carte bună și niște căști în urechi și o să simțiți vara.
Și poate cu un frappe lângă...


P.S. Voi ce mai faceți? Cum e vacanța voastră? Aveți teme și ați început să le faceți? Ce mai citiți? Ce filme ați mai văzut? La cât vă culcați? La cât vă treziți? ^^ 

Comentarii

  1. Sinucidere? Consider ca fiecare face ce vrea cu viata lui, dar de asemenea, oricum vom avea cu totii parte de moarte mai devreme sau mai tarziu - incat, cred eu, ne vom plictisi de ea - asa ca de ce s-o grabim? E timp de toate :d

    RăspundețiȘtergere
  2. De acord la faza cu sinuciderea... Până la urmă o singură viaţă avem, şi dacă ne sinucidem, măcar să ştim că murim fericiţi, fără regrete.
    Vacanţa este formată dintr-o lene constantă şi este goală de chef. Nimic interesant, aştept nişte zile mai ca lumea.
    Eu intru la liceu, deci nu am teme. Am zis că o să citesc mult, dar nu am chef de nimic şi sunt o leneşă fără margini ._. Momentan citesc Forţele Răului Absolut, primul volum. Filme... Azi, vineri 13, o să mă uit la filmul Vineri 13 =))
    De obicei, mă culc în jur de ora 2, dar depinde cât de obosită sunt şi cât de interesată sunt de ceea ce fac.
    Însă oră de trezire am... Părinţii vin şi mă trezesc mereu la 10 -.- Nu mă lasă să dorm mai mult O.o" Şi dacă sunt doar cu bunica, uneori şi mai devreme :))
    Vacanţa ta cum este? :3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vacanța mea e călduroasă rău. Abia aștept să plec la munte peste câteva săptămâni și să dau de frig!!! Din păcate am și niște teme pe care trebuie să le fac la un moment dat. :D
      Și eu vreau să citesc multe cărți vara asta și sunt pe drumul cel bun. Dar nu prea citesc ziua pe căldura asta că mi se duce cheful repede, citesc de la 1 noaptea până la 4 dimineața! :)) Și mă trezesc a doua zi pe la 14 deși trebuie să învăț să mă trezesc devreme.. la anul voi avea ore de la 8. ORIBIL!

      Ștergere
  3. Am citit Tăcrea Mieilor.Vreau să spun că e genială şi m-a ţinut cu sufletul la gură!Mai multe vei descoperi tu pe parcurs:):D
    Chiar că e cald afară.Cel puţin mie când am ieşit pe balcon îmi ardeau tălpile(eram desculţă).Am auzit că de săptămţna viitoare se răceşte,dar nu ştiu cât va fi de adevărat!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

      Ștergere
    2. Săptămâna*.Tastatura asta e tare buclucaşă.:))

      Ștergere
    3. Sper să se mai răcească! Și chiar e genială cartea! :x
      Aș citi încontinuu din ea numai ca să aflu finalul. :x

      Ștergere
  4. Sunt de acord cu tine. Nu trebuie sa lași viața să te invingă, trebuie să lupți cu ea, să treci de momentele triste... pentru ca viața nu e o tortura... e un labirint plin de capcane si iluzii, de bucurii și suferințe. Iar la sfârșitul ei... este tot ceea ce ai acumulat în labirint.
    Vara mea e hot :(. Mă bucur din plin de vacanța, mă mai întâlnesc cu colegii... mai văd. Deocamdată, mă plictisesc de căldura.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Într-un fel e mai bine să ne fie cald acasă decât la școală! :))

      Ștergere
  5. Anna sa intri pe mess ,ca vreau sa-ti spun ceva :x. oricand poti tu :*:*:*

    RăspundețiȘtergere
  6. Mie sincer mi se pare ca sinuciderea este lasitate..
    Pupici:*

    RăspundețiȘtergere
  7. Hmm sinuciderea nu o inteleg dar nici nu vreau . Cred ca sa renunti la viata ta de buna voie nu isi gaseste justificare.Consider ca viata e frumoasa desi sunt momente cand nu stim cum sa o scoatem la cap, dar luptand poti vedea luminita de la capatul tunelui.
    Acum programul meu e simplu : ma trezesc dimineata la 8 si ma culc seara la 12. De regula intre 11 -15 citesc pentru ca e prea cald sa bantui pe afara. Vacanta? voi avea in august .
    Despre carte am auzit multe , am vazut filmul . Desi as dori sa o am o voi citi doar daca o gasesc pe undeva ebook. Lista cartilor pe care le vreau e lunga si nu mai pot trece alta carte ca altfel voi fi exilata de mama:)) a zis

    RăspundețiȘtergere
  8. Ma trezeste birmaneza mea :))
    e mai ceva ca un ceas La 8 sare pe mine sa isi ia portia de iubire. Nu pleaca pana nu o alint.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Și câinele meu face la fel! =)) Dar m-am obișnuit să închid ușa. :D

      Ștergere
  9. Ce bine arata frappe-ul acela :)
    Parerea mea este ca sinuciderea este "the easy way out" si nu merita oricare ar fi situatia.
    Din punct de vedere al vacantei, am fost la Calimanesti unde am murit de cald din pacate si m-am trezit pe la 6 jumate - 7 pentru ca imi batea soarele fix in geam,dar per total a fost frumos.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare