16. Părerea ta despre muzica nouă.

Vă spun de la început că nu mă pricep la muzică. Nu rețin numele persoanelor dintr-o formație, nu învăț versuri și nu țin minte numele fiecărui album. Da, sunt detalii importante, dar eu ascult muzica după cum se nimerește, nu după ultima melodie apărută, sau cea mai premiată melodie de când există muzică.
Muzica nouă? Nu-mi place. Nu pot să spun că nu ascult niciodată melodiile noi, dar nu le ascult cu plăcerea de altă dată. Parcă sunt versuri fără sens, scrise numai de dragul de a mai scoate o melodie nouă. Nici cu noile trupe nu mă prea înțeleg, gen One Direction, nu spun că n-au melodii drăguțe - mai ales What Makes You Beautiful - dar parcă sunt făcuți să vândă. Nu mi se pare că au ceva nou care să fie ca o semnătură a lor. 
Sunt fana vedetelor Disney, deși nu înțeleg ce legătură au cu DISNEY, dar sunt fana lor. Îmi place Emily Osment - la fel cum îmi place și Miley Cyrus - și obișnuiam s-o ascult. Țin minte că adoram melodia Once Upon a Dream, în varianta cântată de ea, apoi după un timp, am dat de LOVESICK care e o melodie interesantă, dar făcută să vândă. Nu pot să spun asta și când o ascult pe Miley. Nu mi se pare că și-a schimbat stilul în ultimii ani. Adevărat, a mai încercat și altfel de muzică decât cea pop cum ar fi You're Gonna Make Me Lonesome When You Go care mi se pare o melodie superbă ce-i pune vocea în evidență.  
Nu încep să mai vorbesc despre formațiile românești și cântăreții sau cântărețele care după Inna și Alexandra Stan au tot continuat să apară. De ce? Pentru că nu se mai cere voce. Se cere spectacol, gesturi cu tentă sexuală, scandaluri prin presă și cam atât. Melodiile? Trei versuri - cel mult - repetate la nesfârșit alături de un DJ. Sunt genul ăsta, sau mai e Guess Who. Rahat pe băț, sincer. Un chelios care are impresia că el a trecut prin toate necazurile vieții și acum cântă despre ele. Îmi e antipatic până la Dumnezeu! (Fanii să mă ierte, îmi e antipatic, nu mă pot abține!)
De ce nu avem și noi o Adele? Nu sunt fan, nu prea-mi place fața ei, dar are o voce superbă și melodii pe măsură.
Mereu observ cum toți se revoltă când aud Justin Bieber. Să fie el atât de urât și să aibă niște melodii care să polueze fonic în așa hal? Nu, dar dacă nu ești cu turma degeaba exiști. Dacă nu arunci cu insulte, pentru ce mai faci umbră pământului? Și până la urmă, dacă Justin Bieber nu cântă Zaleilah degeaba se mai numește cântăreț. Eu zic că are chiar tupeu! Lăsând ironia, mie-mi place mult vocea lui, în special melodia U Smile.
Cine am impresia că niciodată nu s-a schimbat - în sensul bun? PINK! Genială! La fel de nebună și scoate melodii la fel de mișto ca atunci când am descoperit-o eu cu melodia Stupid Girls - melodie care merge perfect și acum. 
Ar mai fi multe de spus, dar mă opresc aici. Voi ce părere aveți de muzica nouă? 

Comentarii

  1. eu ascult si muzica noua ca divertisment, simt nevoia sa ma amuze ceva. da, probabil de amuzament, genul acesta de melodii de sezon nu vor rezista in timp. e doar ceva distractiv. bine ca ascult pana la momentul in care nu se intra prea mult in vulgaritate.
    in rest si eu de coracon ascult muzica mai veche cea care mi-a incantat copilaria, adolescenta si chiar au ramas niste nume in muzica.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Așa și eu. Păcat că, noi românii, mai avem puțin nume în muzică..

      Ștergere
  2. Mda,am aceeaşi părere.Formaţiile astea noi vorba ta,parcă fac versuri numai de dragul de-a scoate o melodie nouă.Neahh,nu-mi plac.Şi când văd fete obsedate până peste cap,care toată ziua bună ziua editează poze cu One Direction sau J.B mă apucă dracii,pe cuvânt!

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu ascult de toate.De la muzica clasic ala populara.Muzica a fost creata ca sa ne bucure sufletul si auzul si sunt ferm convinsa ca fiecare gen are cateva melodii superbe:)

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare