3. Droguri și alcool.

Mereu am mers pe ideea că în viață trebuie să încerci de toate. Până la urmă avem una singură și destul de micuță. 
Da, la aceste două capitole nu prea ar trebui să vorbesc dar, fiind în middle of the problem - cum ar zice A. când e home alone - și dacă tot m-am apucat, o voce în capul meu strigă „go on”.
Deci, mă gândisem să vorbesc despre cele două subiecte separat, apoi mi s-a făcut lene și am decis că nu e mare diferență între ele, așa că le pot pune la grămadă. Ca și cum aș amesteca Pepsi cu Coca-Cola.
În primul rând, vorbim de două lucruri destul de accesibile, indiferent de vârstă - ce nu face omul pentru bani? - indiferent de loc. Și drogurile și alcoolul colcăie și în școli, și în baruri și pe străzi. Practic nu prea ai pe unde să te ascunzi. Apropo, când spun droguri mă refer și la Cola și la cafea. Chiar dacă acestea două sunt chiar peste tot - pentru că grele sunt diminețile fără cafea și nopțile fără Cola, nu? - majoritatea spun „nu consumați, nu fac bine!”.
Revenind la droguri și alcool. La ce ne ajută? La uitat, la distrat și cam atât. Da, și ne ajută să rămânem treji în caz că avem ore de dimineață, cum o să am eu în minunatul an școlar ce urmează. x_x 
Norocul meu că nu-mi place cafeaua decât atunci când vreau să-i spun cuiva ceva dramatic și cu o ceașcă în mână, duhnind a cafea parcă e mai telenovelistic. 
Revenind (iar!) eu nu vă spun nimic. Am vorbit până aici degeaba, numai așa, de dragul de a vorbi (scrie). Oricum cu cât îi spui unui om să nu facă ceva, cu atât o să-și dorească mai tare să facă. Așa că mai bine să învețe fiecare din propriile greșeli și dureri de cap - că tot vorbeam de alcool. :)

Comentarii

  1. Așa e.. am și eu colegi care sunt clienți fideli..

    RăspundețiȘtergere
  2. Câteodată am impresia că nimănui nu-i pasă de chestiile astea. Adică nimeni nu face nimic să împiedice minorii să bea sau să se drogheze. România..

    RăspundețiȘtergere
  3. Totul e BUN, atata timp cat nu e exagerat.
    Crezi ca mori de la o doza de hasis? :)) Mnea... Mori de la 3 ... e o diferenta :))
    Drogurile sunt lucrurile de care nu ne putem lipsi. Eu ma droghez zilnic cu carti bune, cafele cu zahar, iubire din belsug si muzica rock :x Dar tu? :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Și eu tot cam așa, mai puțin în ce privește cafeaua, prefer ciocolata caldă, sau mai nou.. rece. :x

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare