Câștigătorii concursului.

Știți ce e oribil la concursuri? Că nu pot câștiga toți și cel care-l organizează mereu supără pe cineva. Dar sper ca cei care nu au câștigat să nu se supere pe mine, zău, random.org a ales cât mai la nimereală posibil. Sper să mai participați la concursurile blogului meu! :)

LISTELE:

Pentru Academia Vampirilor:
1. Saftoiu Corina
2. Visan Sara
3. Mihail Ramona Alexandra
4. Marculescu Diana
5. Nicorescu Theodora
6. Penca Cristina
7. Grigorean Erin

Pentru Anna cu ochii verzi
1. Serban Anca 
2. Lupsan Sabrina
3. Cocârlea Nicoleta
4. Stanciu Andreea
5. Costea Elena
6. Toderoiu Andreea
7. Cornel
8. Carare Raluca Teodora
9. Larisa Jianu 
10. Tizler Gina

Pentru A doua sansa:
1. Elena G
2. Carcea Georgiana
3. Constantin Adriana
4. Dragomir Mihai-Viorel
5. Motora Larisa
6. Liliana Bontidean
7. Craciun Maria Leontina

Ăsta e primul meu concurs și jur că mă simt prost față de cei care nu au câștigat! Dar asta e de bine pentru voi deoarece voi face concursuri mai des pentru a mă revanșa față de ei!

CÂȘTIGĂTORII:



Visan Sara pentru AV!




Serban Anca pentru Anna cu ochii verzi!




Craciun Maria Leontina pentru A doua sansa!

Felicitări câștigătoarelor! 

P.S. Mulțumesc mult pentru cuvintele frumoase, mă bucur nespus că vă place blogul meu! O să încerc să țin cont de toate sfaturile voastre! Și încă ceva.. de fiecare dată când nu vă place ceva, vreți ceva schimbat sau orice altă dorință de genul acesta, vă rog să-mi spuneți! PUPICI!
P.S. (II) TRIMITEȚI ADRESELE VOASTRE LA anna.s_soul@yahoo.com ! 

Comentarii

  1. E...e...eu?? AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!! E CEA MAI FRUMOASA SEARA A MEA.. CE AM FACUT CAND AM VAZUT CA AM CASTIGAT?? --- Am tipat prin casa dupa mama, am sarit pana la tavan.. mi-a sarit inima din piept si am sfarsind incepand sa dansez ca LMFAO :)) Adresa unde o trimit? :) Ca eu nu ma descurc.. cum am mai zis.. e prima data cand particip si castig ceva.. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. anna.s_soul@yahoo.com

      Scuze, uitasem să spun. :D
      Felicitări! Mă bucur că ești happy!

      Ștergere
    2. Acum am vazut unde se trimite adresa!:D Scuze.. sunt atat de vesela.. numai dorm la noapte~!!

      Ștergere
    3. Eu uitasem s-o pun.. :D Sunt pe altă lume azi.
      Mă bucur!!! :)):* Să le citești cu plăcere!

      Ștergere
  2. sfarsit*.. scuze// prea emotionata:D

    RăspundețiȘtergere
  3. Doamne! Nu pot să cred! Eu am câştigat Academia Vampirilor! Woooow! Dar ce noroc pe mine! Sunt atât de fericită şi emoţionată! Felicitări pentru concurs, se pare că random.org mă iubeşte. Sper să continuăm relaţia minunată pe care o avem :))
    Mulţumim pentru şansa de a câştiga aceste cărţi, felicitări şi celorlalte câştigătoare! Sunt extrem de fericită! Zâmbesc ca nebuna :3

    RăspundețiȘtergere
  4. Deci eu m-am înscris așa, că m-am gândit că nu am nimic de pierdut, chiar nu mă așteptam să câștig :)) Și culmea, eu doar la astea prin tragere la sorti câștig :))
    Felicitări tuturor câștigătorilor :*

    RăspundețiȘtergere
  5. Eh.. asta este :-??
    Poate o a doua sansa? :d Cand mai faci concursuri? :D

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare