Just stop and eat cake (II)

Haha, asta da zi de naștere! Știți ce e minunat atunci când e ziua ta? Să vezi că oamenii își amintesc! Îți oferă un sentiment minunat! :)
Tema zilei de azi era ceva cu povestitul zilei pe scurt. Nu pot să-mi dau seama ce însemnă scurt, așa că mă voi limita la niște idei care-au format ziua de azi.
- m-am trezit pe la 11 și ceva (după multe zile în care m-am trezit numai pe la 14-15)
- am vorbit cu invitata mea de azi, să fiu sigură că s-a trezit și să punem la punct ultimele detalii (am menționat că nu-mi plac petrecerile cu mulți oameni?)
- la 13.30 eram la mall și luam bilete pentru filmul Caut prieten pentru sfârșitul lumii pe care-l recomand celor care nu se așteaptă la happy end-uri.
- pe la 16 și ceva mâncam la KFC (aripioarele picante sunt așa de bune!) și am stat să povestim cam două ore și mi-am dat seama cât de dor mi-a fost de aceasta prietenă! 
- la 18.20 am mers la ai doilea film TED pe care îl recomand tuturor! Este genial, super funny și trebuie văzut!
- apoi după film, pe la 20, mâncarcăm niște tartă cu ciocolată (care e delicioasă) după care ne-am retras la casele noastre, două ore mai târziu.

Acum, în concluzie a fost frumos! Și încă ceva, prietena, nu era una din cele pe care a trebuit să le accept, era pur și simplu prietena mea. Și într-un final, am ales trecutul, mereu e acolo când ai nevoie. Și e superb când poți să-l aduci în prezent! :)

P.S. Vreau să-i mulțumesc lui Adry pentru minunata urare de pe blog! LOVE YOU!


Comentarii

  1. Nu ai pentru ceee!!
    Şi eu te iubesc, scumpo!! :*:*

    Ce cadou ai primit de la M. ? o cămiluţă ?:)) glumesc ;;) :*:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nope, un set drăguț de argint cu inel, cercei și pandantiv care are forma unei cobre. :x

      Ștergere
  2. Eu am uitat sa iti urez la multi ani pe blog! :) Am vrut sa o fac dar am avut atatia invitati ieri.. nu stiu de ce.. cred ca pur si simplu pentru ca imi era dor de acele persoane. :) Oricum : La multi ani cu intarziere! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. La mulţi ani încă odată şi mă bucur că ai fost fericită de ziua ta!:*:*:*

    RăspundețiȘtergere
  4. Scumpo, la multi ani pentru ieri! >:D<
    Eu imi detest ziua de nastere.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare