13,14.

13. Scrie despre un loc pe care ai  vrut să-l vizitezi sau unde ai vrut să te muți.

Da, după câte s-a observat, ieri am tras chiulul de pe blog pentru că eram moartă de somn. Se pare că vara asta am început să simt vacanța mai devreme. Anyway, se poate spune că trișez, daaar în apărarea mea... da, trișez și fac două puncte din provocare într-o zi!
Deci aș vrea să vizitez și să mă mut în Anglia. Cel puțin acum asta vreau; dacă mă întrebați mâine posibil să fie alt răspuns. Dar îmi place vremea ploioasă și smogul de care mi-a spus Sophia că e frumos numai de ziua mea. Deci Anglia ar fi ideală, mai ales pe căldura asta care nu ne mai lasă! Cam atât despre cum aș vrea eu să merg...

14. Cea mai veche amintire.

Zău? Abia îmi amintesc ce-am făcut ieri, în niciun caz nu știu care e cea mai veche amintire. Dar ca idee, ca să nu ziceți că n-am scris nimic la acest capitol, îmi amintesc multe din vremea grădiniței. Nu știu care e cea mai veche amintire, am uitat să-mi notez datele pe undeva - :) - dar îmi amintesc că aveam un leagăn în curtea grădiniței, în care toți își doreau să se dea. Ăsta era și motivul certurilor în general „Coboară! VREAU SĂ MĂ DAU ȘI EU” după care urmau niște plânsete și urlete. Știu sigur că era interesant când cădea cineva din leagăn și-și rădea fața de asfalt (cum ar spune proful meu de sport).

ATENȚIE! Această postare este făcută într-un moment de lene cronică. Scuzați greșelile gramaticale, cuvintele fără sens, repetițiile și tot ce nu vă mai place! Anna vă urează o zi frumoasă! 

Postări populare