22. Cum te-ai schimbat în ultimii 2 ani?

Cum am văzut această întrebare mi-am amintit de Pink - Who Knew . Păi, sigur m-am schimbat dar n-aș putea să spun exact în ce fel pentru că în doi ani de întâmplă multe, câteodată prea multe. Așa că i-aș lăsa pe alții să se ocupe de exemple (unii ar folosi cuvântul „curvă” e alegerea voastră dacă îi credeți).
În unele momente am impresia că nu m-am schimbat eu, ci doar mi-am modificat părerea față de anumite persoane și cu asta a venit și modificarea comportamentului față de ele - inevitabil. Oricum, unele persoane nu pot înțelege cum stă treaba cu respectul, de exemplu. Mai există oameni care se controlează în apropierea unora pentru că - guess what - îi respectă, fie ei și colegi de clasă - de exemplu. Ei bine, asta s-a schimbat la mine în mare parte. M-am gândit că n-am de ce să mă mai complic cu așa ceva când oricum într-un oarecare sondaj legat de relațiile dintre oameni, nu prea mai contează. Apoi, mi-am dat seama că binele nu aduce bine, aduce nervi celui care a făcut bine și - într-un final - nemulțumire celui căruia i s-a făcut. 
Liceul! Liceul schimbă tot (n-am pe cine da vina așa că..)! Pentru cei care abia au intrat la liceu și sunt în fabuloasa clasă cu numărul nouă: peste un an n-o să vă mai recunoașteți! Și asta nu o spun numai pentru cei populari, o spun pentru toți. Chiar dacă pare un fel de clișeu, nu este. Dacă mai țineți minte, în clasa a 10-a să comparați generala cu primul an de liceu. O să vă sperie! Nu ca de Halloween, dar o să fie un „wow!” bine meritat! 
Alte schimbări ați mai observat și voi pe blog. Mi-am propus ca vara asta să merg pe risc, ei bine și asta s-a schimbat pentru că riscul nu există (parcă am mai spus.. sau am vrut să spun) așa că vara asta voi merge pe plăcere (Together we cry). Pe lângă asta, de curând, chiar înainte de ziua mea, mi-am găsit o veche iubire de prin generală și doamne cât s-a schimbat (!!!!) așa că s-a dus. Dar acum câteva zile am regăsit tot o veche iubire schimbată în bine. M. știe că o să mă răzgândesc repede așa că nu se stresează prea tare.
Am mai zis și că renunț la oamenii pe care trebuie să-i suport și mă întorc la cei cu care-mi petreceam timpul cu multă plăăăcere și operațiunea a fost un succes. Trebuie să spun că e tare frumos să-ți descoperi vechii prieteni altfel. Risc sau plăcere? Plăcere, clar. 
Trebuie să menționez și că am devenit o persoană rea, mincinoasă și mizerabilă (asta a fost așa.. pentru sufletul meu). Nu, n-o spun eu pentru că-mi place să mă laud, sunt cuvinte ale fanilor. Love them. Nu, pe bune, love them. Am învățat atât de multe de la oamenii ăștia care nu-și mai văd culoarea pielii de jeg. Pe bune!! Sunt geniali. Ar trebui să predea prin școli, sunt adevărați academicieni, right?
Acum că ne-am mai râs - adică eu - gata.

P.S. Nu vă mai îndreptați părul în fiecare zi. Există motive serioase, invizibile acum, dar o să vă sară-n ochi mai târziu. Promit! Nu înțeleg care e șmecheria să ai parul tablă (în caz că mai dați și cu niște fixativ)...?! Adică ce ziceți să folosiți ceva mai mult apa cu șampon și să aveți ceva mai mare grijă de părul vostru, fără să-l așezați în două minute cu placa?! Doar spuneam...

Postări populare