21. Povestește despre un show

Aici depinde numai de ce înțelege fiecare prin „show”. Mă uit la multe emisiuni; îmi place să râd de fiecare pițipoancă nou apărută și să mă minunez de nenumăratele scandaluri ale divelor autohtone.
Când am văzut această temă m-am gândit imediat că trebuie să fac reclamă pozitivă unui show pe care-l urmăresc și-mi place. Apoi - încet dar sigur - mi-am dat seama că nu există așa ceva. Cel puțin nu la tv (pe youtube urmăresc „10 lucruri” și „Rezumatul zilei” pe care le recomand). Așa că din moment ce reclama pozitivă nu-și are locul - încă - mai rămâne numai cea negativă.
Recunosc că sunt multe emisiuni care mă enervează crâncen, pe care nu-mi ajunge să le omor numai cu telecomanda, dar nici măcar emisiunile de la Otv nu se cumpară cu... Happy Hour (cu moartea Mădălinei Manole - nu m-am putut abține). Deci, pe lângă uriașa antipatie față de Măruță și felul lui insuportabil de a întoarce vorbele tuturor invitaților lui, mai detest farsele de prost gust pe care le face - și n-au niciun haz - și zilele în care o aduce în emisiune pe doamna Bamboi.
Dacă e să vorbesc despre ce mă enervează la emisiune separat, vreau să încep cu doamna Bamboi. Legat de dânsa - o și respect deși n-am de ce - aș avea o întrebare: de ce apare la televizor? Să zicem că mai înțeleg cum unele crengi - gen Bianca a lui Bote sau Cruduța - ajung pe micuțele ecrane. Dar acea stimată doamnă care are capul mic și creierul lejer în el nu are niciun fel de motiv să vină la o emisiune - chiar și una atât de proastă - să comenteze despre vedete, fie ele și divele pe care le vedem zilnic. Adică ce-ar putea să spună o tanti cu cel mult patru clase? Nimic. Eu încă sper să cei de la Happy Hour își bat joc de ea, altfel chiar sunt idioți, ca și publicul căruia se adresează emisiunea.
Apoi trebuie să vă vorbesc despre farsele de tot rahatul cu care încearcă să adune audiență - a văzut că lui Dan Negru îi merg bine și a trebuit să copieze ceva. Îmi amintesc o farsă care m-a făcut să-mi dau seama de cât de prost e Măruță, dar și echipa emisiunii. Farsa îi era făcută Adrianei Bahmuțeanu. Aceasta avea o casă - sau ceva așa - cu multele birouri pentru o emisiune - parcă - și Măruță a vrut să pună la cale un incendiu fals care până la urmă a devenit din ce în ce mai adevărat. A folosit acele aparate speciale pentru fum, dar nu era destul așa că a început să dea foc la diferite cartoane ca să pară mai real. Toată faza asta se întâmpla cu ușile închise și cu toată echipa în camera respectivă. Într-un final, după ce a leșinat un bou din echipa lor - din cauza fumului!!!! - și-au dat și ei seama că greșesc undeva - poate pentru că stăteau în interior ca proștii?! - și eu ieșit afară, au recunoscut că e farsă și l-au dat pe boul respectiv pe mâna medicilor. Între timp, șeful pompierilor i-a spus ceva legat de prize și de apă și foc. Oare că acestea trei nu merg împreună? Neeeah.. cred că îi dădea o idee pentru o farsă următoare. Să facă un fac într-o priză și apoi să dea cu apă să-l stingă. :)
Despre antipatia mea pentru el nu vă mai spun nimic. Dar sincer, nu reușesc să mă uit la Happy Hour! Când era invitat Petru Mircea, să vorbească despre un subiect tragic și trist atunci se potrivea cel mai bine numele, nu?

Postări populare