Just stop and eat cake. (I)

Aș putea numi ziua de azi „The sweet escape” dar evadarea nu este ceea ce-mi doresc eu. Odată, de mult, era. Acum este numai ceva de care să-mi aduc aminte.
Mă uit la M. care stă în pat și se uită - cică - la Fereastra deschisă, un film pe HBO - ceva cu Johnny Deep. I-aș spune că l-a mai văzut de multe ori, dar dacă aș face-o, ar închide televizorul și s-ar apuca să-mi umble prin cărți. Ceea ce-mi amintește că Hotel Transilvania e încă la el. Trebuie să mă împrietenesc cu lecitina! Câte din cărțile mele mai sunt încă la el? Cine spunea să-mi notez, tare bine spune! ^^

Mărturisesc că sunt curioasă ce cadou mi-a luat! Susține că nu e încă mâine, pentru că e noapte, dar ce mai contează eu tot o să-l mai întreb de sute de ori. Așa se fac afacerile pe aici! Apoi o să cedeze, eu o să aflu și toată lumea e fericită - cel puțin eu! Da, azi îmi permit să fiu egoistă, sau ar trebui să spun mai egoistă. 
Și ce planuri am pentru începutul de zi? Vreau să mă uit la filme Disney. Da, nu vă așteptați, dar ce pot să fac de acum până dimineață? Mă rog, M. ar avea câteva idei, dar NU! Doar spuneam (în caz că pupăza e la datorie). ;))

Una peste alta sunt în starea aceea în care îi iubesc pe toți! Chiar și pe pupăză, dar ea e ocupată să salveze lumea - ca să nu mă exprim mai direct. Lăsând asta, ceva funny:

“Seventeen, eh!" said Hagrid as he accepted a bucket-sized glass of wine from Fred.
"Six years to the day we met, Harry, d’yeh remember it?"
"Vaguely," said Harry, grinning up at him. "Didn’t you smash down the front door, give Dudley a pig’s tail, and tell me I was a wizard?"
"I forge’ the details," Hagrid chortled.”
- Harry Potter and the Deathly Hallows

Și încă ceva... What Makes You Beautiful (from M.)!
NICE DAY! 

Comentarii

  1. Aşa aşa întreabă-l,e cam neplăcut să stai să aştepţi până la ziua cea mare în care vine CADOUL!

    RăspundețiȘtergere
  2. Frumos si dragut din partea lui M. al tau ca iti citeste cartile! :) Inseamna ca aveti mai multe lucruri in comun.Daca e ziua ta, la multi ani! :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Cioc,cioc Anna esti acasa ?Doream sa iti spun simplu si sincer : La multi ani multa sanatate si bucurii anul acesta !

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare