When everything gets answered, it's fake!

De multe ori, acaparată de plictiseală sau pur și simplu încercată de curiozitate, intru pe diferite site-uri gossip. Citesc numai titlurile în general, conținutul de multe ori nemeritând câteva minute din viața mea. Ieri eram pe un astfel de site și citeam despre actori faimoși, care deși sunt buni sărută jalnic. Aceste informații fiind date de partenerele de film desigur. Am citit puțin din articol pentru a-i descoperi pe cei vizați și apoi am rămas așa.. poker face (gen).
Keira Knightley de exemplu, spunea că sărutul cu Orlando Bloom a fost sub așteptările ei dar i-a plăcut cel cu Johnny Depp. Dar preferatul, Depp, spune că lui nu i-a plăcut sărutul cu Keira datorită diferenței de vârstă. Acum, eu ca cititor de site-uri gossip și concomitent urmăritor de filme + fan Pirații din Caraibe, la ce mă voi gândi când voi revedea filmele? Că niciunuia nu îi plăcea cum sărută celălalt. Da, știu, sunt actori, e un rol. Ei bine, eu aș prefera să mă uit la un film - care e făcut pentru a forma o poveste frumoasă, o iluzie - fără să știu detaliile și părerile actorilor despre astfel de lucruri. Nu din alt motiv, dar strică filmul. Din moment ce se numesc actori, ar trebui să se gândească la felul în care vor suferi schimbări de imagine filmele lor atunci când ei scot ceva pe gură. Nu?


P.S. Azi am dormit fraților! Și mai mult de atât, azi e penultima zi în care merg la practică. 

Postări populare