Proaspăt scoase din colet (7)

Ce zi! Încă nu m-am decis de cuvânt i se potrivește zilei de azi. A fost cea mai pe dos zi din toate zilele pe care le-am trăit săptămâna asta - ținând cont că e marți.. - și mă îndoiesc că va fi o zi mai ciudată decât asta. M-am trezit la 7:00 fraților, pe melodia Pitbull - Hotel Room Service
Mâine de dimineață am program de la 8:00 și încă nu m-am decis pe ce melodie să setez alarma. Așa că orice sugestie aveți, nu vă sfiiți.
Deci după cinci ore de stat în laborator și dormit pe umărul lui A. s-a gândit diriga că ne-a ajuns și ne-a trimis acasă. Ceea ce m-a surprins azi a fost că la ora 8:15 am fost în stare să citesc două referate și culmea.. să le și înțeleg. Ciudat, de obicei nu mi se întâmplă.
Dar toată ziua s-a schimbat și încălzit când am ajuns acasă și am găsit un colet de la LIBRIS (unde găsiți ambele volume, la un preț mai mult decât accesibil, de 7,5lei) ce conținea următoarele cărți:


Anna cu ochii verzi de Sveva Casati Modignani

Iar săptămâna trecută mi-am cumpărat:


Eragon de Christopher Paolini (am auzit numai de bine!)

În rest, voi ce mai faceți? Cum e în vacanță sau la practică?

Comentarii

  1. Sper să-ți placă Eragon :D Lectură plăcută :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Uuu, eu ador Eragon, e una din cărţile mele preferate şi printre primele pe care mi le-am luat din banii strânşi de mine. Acum, aştept să văd vineri ce note iau să văd dacă mă ajută părinţii să-mi iau ultimul volum.
    Sper să-ţi placă, lectură plăcută şi baftă la practică.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc! Abia aștept s-o citesc și eu, pare foarte interesantă după descriere. :D
      Baftă și ție! Să iei notă mare și să-și iei cartea! :*

      Ștergere
    2. Să-ți* scuze :D

      Și desigur să intri la liceul la care-ți dorești! :x

      Ștergere
  3. Frumoase carti :), Eragon e pe wishlistul meu de vara.
    Off, app. toata blogosfera e cu examenele.. eu mai am un an si decedez de frica :)).
    <3 <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. App=aproape :)) scuze, da mi se pare ca suna ca si cum as fi zis apropo :D

      Ștergere
    2. E bine că totuși mai ai un an. Am văzut că au băgat camere și la clasa a8a x_x nu mai aveau pe ce să dea banii. :))
      Baftă! Sigur o să iei notă mare! :*

      Ștergere
    3. Aaaa eu chiar apropo înțelesesem :D

      Ștergere
  4. Eragon, minunata carte. Bine ca ti-ai luat-o abia acum, eu din 2008 astept volumul 4 :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred că o să-mi placă și mie, e prima carte cu dragoni pe care o citesc. :D
      Hehe.. ai stat ceva în suspans.

      Ștergere
  5. Lectură plăcută, scumpo, şi mulţumesc mult pentru urări! :)
    Azi am primit "Prinţesa gheţurilor". Am văzut acum ceva timp recenzia pe blogul tău şi mi-o doream mult. Sunt sigură că-mi va plăcea :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Abia aștept să văd ce spui de ea! Sper să-ți placă! :x
      Mulțumesc! Lectură plăcută și ție! :*

      Ștergere
  6. Lectură plăcută!Cât despre melodie,ceva interesant să fie,si foarte foarte zgomotoasă!:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc! Am ales Guns`N`Roses - Sweet Child O'Mine și cu greu am reușit să deschid ochii.. dar măcar am reușit! :))

      Ștergere
  7. Te invit la un giveaway: http://niaharasworld.wordpress.com/2012/06/27/giveaway-struck/

    RăspundețiȘtergere
  8. Buchiseala placuta! :d
    Am auzit dca Eragon il intrece chiar si pe Harry Potter.. :-?
    Dar asta o sa hotarasti tu, dupa ce termini de citit cartea :d

    RăspundețiȘtergere
  9. Buna, te invit la un concurs pe blogul meu ce are ca premiu o carte la alegere http://elkosta-books.blogspot.ro/2012/06/un-nou-concurs-sponsorizat-de-libris.html Desigur sunteti toti bineveniti

    RăspundețiȘtergere
  10. Spor la citit! :* Vreau repede repede recenzia pentru ”Anna cu ochii verzi”! Abia aștept! :x

    RăspundețiȘtergere
  11. E bine ca ti-ai cumparat Eragon. Mie mi-a placut enorm si am umblat tot orasul pentru volumul patru care a aparut doar acum. Sper sa iti placa! Spor la citit si la practica :)

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare