Forget about karma.

Știu că am promis o recenzie dar pur și simplu nu am avut starea necesară. Până mai devreme m-a torturat gândul că mâine trebuie să mă trezesc la șapte. Uitasem că ora asta se mai găsește printre celelalte. Oribilă oră! Dar nu mai oribilă decât zece. Urăsc ora zece - dimineața - nu e nici devreme nici târziu, e așa parcă numai de dragul de a îl lega pe nouă de unsprezece. 


Stau cu un prosop în cap, mi-am făcut baie și nelipsitele căști din care urlă Mika - We are golden. I don't know about you dar toată energia din lume s-a strâns în mine la ora asta! Mă simt de parcă n-o să mai am nevoie de somn mult timp de acum încolo. Deși sunt conștientă că peste o oră - cel mult - o să mor de somn. Poate melodia e de vină, dar chiar mă aflu într-o stare demnă de invidie. Parcă n-aș avea nicio grijă, parcă mâine n-ar trebui să citesc să prezint trei referate. Dar nici nu mi se mai pare așa important acum.


Am recunoscut de zeci de ori că nu-mi place vara, dar trebuie să menționez că are un ceva care conferă senzația de libertate și veșnicie. Și ce merge cu libertatea și veșnicia mai bine decât o tură prin magazine? Shopping-ul de vară nu se compară cu cel de iarnă. Așa cum ciocolata caldă iarna este ca nectarul zeilor, iar vara este numai ceva dulce.
În altă ordine de idei, am multe așteptări de la ziua de mâine. Fără motiv, ca întotdeauna..


P.S. Există oameni norocoși, care greșesc, încontinuu dar totuși Universul e de partea lor. Eu sunt una dintre ei. Mulțumesc!

Postări populare