Studiu de caz.

Azi, 1 iunie 2012, la ora 09:47

I. Vorbeam ieri, la una dintre ore, despre importanța persoanelor care intră în viața noastră. Ei bine, N. spune că nimic nu e întâmplător, susține că nu contează cu cine te întâlnești, toate au un motiv.
Trebuie să recunosc că asta m-a pus rău de tot pe gânduri. Cum am mai spus, nu știu dacă să cred în coincidențe sau nu, dar parcă totuși nici n-aș vrea să aflu dacă ele există cu adevărat.
În timp ce ne povestea despre vremurile în care ea era de vârsta noastră, mă gândeam la sutele de motive pentru care noi doi ne-am fi putut întâlni. Dar așa cum mă așteptam, nu am găsit nimic concret; și cu cât mă gândesc mai mult, cu atât îmi dispar mai multe. Până la sfârșitul zilei știu că n-o să mai găsesc nimic care să ne lege, nimic.
Poate motivul pentru care ne-am întâlnit a fost să verși ciocolata caldă pe mine; sau să mă faci s-o urăsc pe scorpie; sau doar să am la ce să mă gândesc în timp ce încerc să dorm. Not cool, really!
Nu pot spune că motivul este unul puternic, de fapt, pot spune orice, dar dacă tu ești the one, atunci cine au fost ceilalți? Care a fost motivul pentru care au intrat și ei în viața mea?
M. cu siguranță a avut ca misiune schimbarea. Și recunosc.. i-a ieșit mai bine decât mă așteptam. Păcat că mi-am dat seama de asta prea târziu. 
Mă îndepărtez de la subiect - ca de obicei - și iar pierd motive. Anyway, azi o să stau să mă gândesc, azi vreau să găsesc un motiv concret. :)

Azi, 1 iunie 2012, la ora 16:43

Abia am ajuns acasă, mi-am aruncat balerinii lângă pat și am început să mă holbez la ecranul calculatorului. Afară tună, dar nu plouă. Exact ca între noi; suntem ca o iarnă în care nu ninge. Suntem.. degeaba.
Mda, ăsta e rezultatul studiului de azi. Sincer, faptul că am stat fiecare cu grupul/haita lui, toată ziua, chiar mi s-a părut un fel de ”nu vezi că răspunsul e NU?”. Așa că, până pe aici ne-a fost, adică mi-a fost, că tu ești oricum afară din poveste. Sau, s-o mai numesc poveste? A fost un fel de serial, unul nereușit - evident - în care actorii și-au strâns lucrurile și au plecat.

Partea bună pe ziua de azi? Scorpia, nu mai e așa de scorpie. De fapt, ne-am dat seama azi că am putea fi niște scorpii mult mai bune dacă suntem în aceeași echipă (uite și motivul concret pe care-l căutam). Mulțumim!


P.S. La mulți ani tuturor! Să nu aud că sunteți prea mari, toți suntem copii! 

Postări populare