Totally free and happy!

Nu știu, zilele astea sunt fericită. Fără un motiv anume. Fericită și atât. Mă simt ca în apropierea Crăciunului; zâmbesc fără să vreau, ca o toantă. Dar îmi place. Îmi tot vine în minte o chestie de-am citit-o mai de mult ”Unii oameni sunt ca norii, când ei dispar ziua ta este mai însorită”. Nu sunt cuvinte care să arate cât se potrivește acest citat cu ceea ce se întâmpla cu mine în ultima vreme. 


Știți cum e când aveți impresia că depindeți de cineva? Când există o persoană care vă face să vă simțiți în siguranță? Când nu vă doriți ca acea persoană să vă părăsească vreodată? Ei bine și eu știu. Sau cel puțin știam, până de curând - nu foarte - acea persoană a dispărut. Și atât. De atunci sunt foarte okay. Parcă toate sunt mai fresh, parcă sunt mai sigură pe mine și alte d-astea. 


Sentimentul e destul de ciudat; parcă ceva prea complex ca să poată fi explicat, dar plăcut. 
Poate e de vină și vacanța de vară care urmează să vină, dar I`M FREE cum ar zice C. după ce se termină o zi de marți. Da, am recapitulat cam ce am făcut în anul ăsta școlar și cât se poate de sincer spun că nu regret nimic. Absolut nimic. Pentru că - fără niciun pic de modestie - toate mi-au ieșit atât de bine încât nu-mi vine să cred!
Poate karma nu a ajuns încă și la mine, dar poate să mai aștepte. Nu trebuie să-mi strice socotelile acum. :)


În rest, se apropie weekend-ul! Voi termina de vizitat ”Academia vampirilor” chiar în seara asta, sau mai bine spus, în noaptea asta. Iar o să stau trează până pe la două, poate chiar trei. Asta-mi place. Mult. Starea de oboseală a dispărut. Complet.
Și nu mai am nicio grijă! E tare bine! 
C. spune să nu zic ”hop” până nu am sărit gardul. Dar cum spuneam, vara asta nu mai merg pe siguranță. 
I`m happy!

Postări populare