Just another ”Hello”.

Ziua a început cum nu se poate mai prost. Plouă! Și nu numai asta. Este acea atmosferă care te anunță că urmează o zi stresantă. Eu una, știu că așa va fi.
Aș prefera să plec de la toate orele, să merg în centru și să bănănăi prin Diverta până mă dor picioarele! Să stau în parc - pentru că oricum e gol datorită ploii - și să mă gândesc la ce fac maine, poimâine. Pe scurt nu am niciun chef de ziua de azi. Mi se pare atât de rece și de respingătoare încât m-aș băga înapoi în pat - sub plapuma întotdeauna caldă - și n-aș mai ieși de acolo mult timp. Mi-aș face o ciocolată caldă, l-aș lua pe Sherlock Holmes și nu l-aș mai lăsa până seara, târziu.
Aș suna o prietena și m-aș uita la un film, cu perdelele trase, cu lumina stinsă.
Asta-mi spune mie vremea să fac. Să stau în casă, să dorm, sau orice nu implică o ieșeală. Zău că m-am săturat de stările astea.
Îmi amintesc de o zi de joi, în care am fost la Sophia și am jucat table. Și am stat și am citit.. și și și.. și aia da zi! Cred că cea mai mare dorință a elevului, va rămâne întotdeauna o fabrică de scutiri, completate, pe care să le poată lua oricine. Cel puțin, eu asta mi-aș dori.
Dar, planurile mele de plecare, sunt năruite de testul final la engleză - a doua oră - și de cel la TIC - ultima oră - pe care nu mi-ar plăcea să le dau singură; dar n-ar fi mare diferență, la ce genii mă înconjoară. Bine că subiectele la TIC le-am găsit pe net. Acum să-l văd eu pe tataie ăla ce mai comentează! 


Ne vedem mai pe seară, în caz că nu o să vin acasă să mă culc..
O zi frumoasă să aveți! Sper că la voi nu plouă! ;)

Comentarii

  1. ughhh, in bucuresti nu ploua:))
    azi am stat sa ma odihnesc acasa... nu am avut niciun chef de scoala...
    sper sa iasa soarele si la tineee:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Acum a ieșit Soarele și pe aici. Și desigur, e prea cald! :))
      Ce noroc ai avut că stătuși acasă! :x

      Ștergere
  2. Eheee :)) Aici nu a plouat decât aşa ceva gen cu soare şi foarte puţin :)) Am zis că râde Universu' de mine, dar merge. Acu' mi-e o lene.. aştept să intri pe messs ;;):*:*:*

    RăspundețiȘtergere
  3. Hey:D Ai o leapsa la mine!:D http://i-am-wide-awake.blogspot.ro/2012/06/parerea-mea-despre-concursurile-online.html

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare