Pentru panaramele penale. Cu dragoste.


  • A se scuza limbajul.

Nu sunt aici să-ți dau sfaturi, fată dragă. Sunt aici pentru că ăștia de la Blogger, s-au gândit ei, că orice om poate să-și facă un blog, așa că eu fiind orice om, am apărut pe aici. Destul de simplu pentru tine până acum? Good.
Nu sunt aici pentru a-ți fi un exemplu, în niciun caz unul bun. Sunt aici pentru că îmi place să scriu, iar tu - chiar dacă nu recunoști - ești aici pentru că îți place să mă citești. Dar oricât de greu îți vine a crede eu nu scriu pentru tine. Deloc. Niciodată.
Oricât de multe asemănări ai vedea între viața ta și o postarea scrisă de mine, sigur sigur nu e despre tine. Pentru că nu te consider muza mea, nici pe tine, nici pe ceilalți care se știu ei mai bine. Oricum, repet, nu, nu ești în nicio postare de până acum, nici măcar un cuvânt nu se referă la persoana ta.
Dar asta se va schimba chiar acum. Pentru că văd cum tânjești să îți mai zic câte ceva, să te mai bag în seamă, am decis să nu-ți stau în drum și să-ți îndeplinesc visul. Nu am reușit să vorbesc cu tine pentru că nu-mi irosesc cuvintele cu orice parașută, așa că nu știu cu ce idee vrei să încep. Nu din alt motiv, dar am văzut că ai rămas cu niște lacune și o să-ți formez unele noi cât de curând, așa că încerc să fiu lumina de la capătul tunelului tău. Nu, nu o p*lă! :)
În primul rând, cum am mai menționat și în unele comentarii, sau postări, sau alte locuri unde mai latru eu, minciuna presupune inteligență. Nu poți să ai eticheta de mincinos atunci când ești complet pe lângă, când nu știi să minți; atunci ești doar un om prost.
Deci, primul meu sfat ar fi să înveți să minți. Zău! Sau măcar înainte să scoți o perlă gândește-te dacă e credibilă, sau dacă se leagă de perla anterioară. Asta e foarte important. Mințind mult, tinzi să-ți uiți propriile invenții - se întâmplă, suntem oameni, uităm - așa că asta are legătură și cu norocul și logica ta. Dacă înșiri un căcat de basm format din idei diferite, le uiți destul de repede. Din acest minunat motiv îți trebuie logică, astfel încât ceea ce vinzi tu să fie ușor de ținut minte, sau ai putea pur și simplu să nu transformi o minciună mică într-o viață noua formată din alte minciuni mici. Doar ziceam. Acum vezi? Aici ai greșit. Nimic din ce spui tu nu se leagă. Chiar și pentru o panaramă penală cum ești tu, sunt deja prea multe minciuni, nu mai au sens și nici nu ți le mai amintești, ceea ce pe mine mă amuză teribil. Ăsta e și motivul pentru care te-am lăsat să continui atât. Dar se pare că nici să minți nu știi, trebuie să-ți explic eu cum se face. Sper că te-ai prins.
În al doilea rând, nu îți spun toate astea pentru că eu sunt mai sus decât tine. Crede-mă, nu. Suntem cam pe la etajul - infinit amândouă, diferența e că eu pot să mint și să fiu crezută, tu minți și ești fraierită. Da, modestia nu-și are locul azi. De unde știu? Simplu, eu obțin lacrimi și zâmbete și reacții care-mi arată că sunt crezută, tu? Tu nu. Tu faci decât să-ți îngroși cuvintele ”sunt proastă” pe frunte. Nothing more.
În al treilea rând - și ultimul din seria asta - eu pot să ies din propriile povești, tu rămâi în ele și partea proastă e că te consumă. Tu chiar crezi că ești o victimă, că meriți mila altora; dar nu e așa dragă, ești cât de poate de întreagă, îți lipsesc câteva țigle pe casă, dar asta numai din vina ta. 
După toate astea, să nu spui că nu te-am avertizat, că nu ți-am dat timp să te oprești, că nu ți-am înghițit destule, că nu te-am ajutat.. degeaba, dar totuși am făcut-o că să văd până unde te duce. Și te-a dus cam mult draga mea. Așa că trebuie să te întorc din drum pentru binele omenirii, desigur. Păcat că din toată experiența ta de curvă n-ai învățat că aparențele înșeală, că unu care pare să o aibă mică o are ca de cal. Ei, consideră că a mea e cât trompa unui elefant, cel puțin; pentru că te-ai fript rău de tot scumpo. 
Doar așa pentru că în seara asta nu intenționam să scriu nimic, dar te-am simțit tristă și exclusă. Și că să știi, chiar am tot ce vreau. Tot. Și culmea, ”tot”-ul continuă să crească fără să-mi amintesc să fi vândut în viața mea o agrafă. Cu tot cu paguba făcută de tine, nu se simte nicio schimbare. Îți spun pentru că știu că tu n-ai. Ce credeai că nu pot să fiu și eu panaramă penală? O dar sigur că pot, aș fi șefa ta și la capitolul ăsta dar nu e elegant. Mi-aș pune-o cu unii mai buni decât ăia ai tăi, doar ca idee. :) Nu-i așa?
Acum, noapte bună, folosește un prezervativ! :*

Comentarii

  1. aww scumpo eşti epică :)) şi chiar nu cred ca poţi fi panaramă :)) malefică poate :)) dar după povestea de azi 'malefic' are un nou grad :))

    oamenii de nimic pe care îi întâlnim în viaţa cotidiană ne fac mai buni :)) :*:*:*

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce-mi place! Bine ai zis! @-) :x

    RăspundețiȘtergere
  3. Ador postările de genul ăsta. În care se vorbește liber și fără ocolișuri sau figuri de stil și imagini artisitice! :))
    Felicitări! :*

    P.S. Da, ai ghicit, îmi place când vorbești urât! :))

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce moolt mi-a placut. Cel mai mult mi-a placut partea cu ,,tiglele de pe casa" :))

    Insa nu cred ca este atat de necesar sa te consumi pentru o astfel de persoana.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Corect, dar asta e. Îmi e greu să trec peste atâta prostie și minciună! :D
      Blogul le suportă pe toate.. :))

      Ștergere
  5. Câtă dreptate ai.Doamne,urăsc acele persoane!

    RăspundețiȘtergere
  6. aoleu, da' te-a supărat, nu glumă... :))

    RăspundețiȘtergere
  7. "Deci, primul meu sfat ar fi să înveți să minți. Zău! Sau măcar înainte să scoți o perlă gândește-te dacă e credibilă, sau dacă se leagă de perla anterioară. Asta e foarte important."
    O, da! :))

    RăspundețiȘtergere
  8. din adancul sufletului. bine punctat :)

    RăspundețiȘtergere
  9. imi place foarte mult .iti sta bine si stilul asta mai bad girl;)b-) bv:*

    RăspundețiȘtergere
  10. Superb! Foarte tare! Ai adus notiunea de "evil" pe noi culmi :) Mi-a placut mult de tot :)

    RăspundețiȘtergere
  11. nu vad rostu sa te consumi pentru persoane bune de nimic :-j

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu mă consum, dar mă eliberez într-un fel de un stres. :)

      Ștergere
  12. Foarte tare :)) cateodata stresul si nervii construiesc postari dragute :D

    RăspundețiȘtergere
  13. Vai,vai :D. Frumos zis, dur si la subiect... L-ai scris pentru cineva "special"? :))

    RăspundețiȘtergere
  14. Iubire, ai ceva de la mine: http://carcea-georgiana.blogspot.ro/2012/06/sunet-de-pian-2-premiu.html
    Desi cred ca l-ai mai primit odata :d

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare