Help me (II)

Hello folks! 
Știu că mulți dintre voi ați intrat deja în vacanță, așa că vă urez VACANȚĂ PLĂCUTĂ! 
Eu - din păcate - mai am două săptămâni de practică. Presimt că va fi doar una, dar totuși..
Aș avea o mare rugăminte la voi, sunt în pană de citit - dacă există expresia asta, dacă nu, tocmai am inventat-o - și aș vrea câteva idei. Așa că dacă de poate să-mi dați patru/cinci titluri de cărți care vouă v-au plăcut foarte mult. Nu contează ce gen sunt, numai să fie. Mulțumesc! 

Așa, trecând peste rugămintea mea, voi ce cărți vreți să terminați/începeți în vara asta?


Comentarii

  1. Eu nu-ţi mai zic nimic :)) dacă mă apuc aici mă uită Dumnezeu :))
    Aşa că uite ai ceva de la mine <3

    http://noi2siunblog.blogspot.ro/2012/06/100.html

    RăspundețiȘtergere
  2. Hmm, să mă gândesc... Ar fi:
    1. Blestemul focului de Chole Neil; nu am terminat-o încă, dar îmi place muuult
    2. Fata de hârtie de Guillaume Musso
    3. Zece negri mititei de Agatha Christie sau Crima din orient Express de aceeași autoare (sau orice alt roman al ei)
    4. Mai las-o moale cu fantomele de Megan Crewe
    5. Prietenii mei, iubirile mele de Marc Levy
    Ăăă, și aș putea continua, dar mai bine mă opresc aici ^^ Dacă vrei să-ți mai zic, spune-mi și o fac cu mare plăcere :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Merci!
      ”Mai las-o moale cu fantomele” am citit-o vara trecută. Foarte drăguță! :x
      Poți să-mi mai spui, pe mine nu mă deranjează! O să fie o vară luuungă! :D

      Ștergere
    2. Ok, atunci îți mai zic :D
      - Ar mai fi Gazda de Stephanie Meyer. Crede-mă, este mult, mult, mult mai bună decât Twilight, cel puțin eu așa cred.
      - Seria Eragon de Christopher Paolini
      - Ce-aș fi eu fără tine și Vei fi acolo? de Guillaume Musso
      - Supermenajera de Sophie Kinsella; este foarte amuzantă și ușor de citi, eu una m-am distrat cu ea :)
      - Năluca și năucul de Stacy Kade; m-a ținut trează muuult ca să o termin, iar personajele sunt simpatice :D
      - Cei trei mușchetari
      Și cam atât mi-a venit în minte pe moment.
      Într-adevăr o să fie o vară luuungă :) Abia aștept să vină vacanța și la mine și nu mai fac nimic în afară de muuultă relaxare și citit cât cuprinde :D Am o grămadă de cărți pe care vreau să le citesc :D

      Ștergere
    3. Ododododo :x Merci de sugestii! :*
      Spor la citit! :*

      Ștergere
    4. Cu plăcere :) :*
      Mulțumesc :*

      Ștergere
  3. "Femeia invizibilă", "Îngerul nopţii" şi "Elixirul vieţii" :X

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ”Femeia invizibilă” clar!! Trebuie să dau de citatul cu clopoțelul :))
      Și ”Îngerul nopții” așteaptă de mult să-l citesc deci trebuie să-i îndeplinesc dorința. :D
      Iar ”Elixirul vieții” este pe lista de cumpărături \m/

      Ștergere
  4. Eu am terminat ieri "Sunetul muntelui" de Yasunari Kawabata şi m-am apucat de "Viaţa pe un peron" de Octavian Paler.
    Îmi propun să termin şi "Shogun", l-am început şi l-am lăsat aşa. Pe urmă o să-mi umplu timpul cu ceva Alexandre Dumas, Jules Verne şi cărţi poliţiste. Merg pe leneveală şi cărţi uşor de digerat. Dar să văd ce cărţi primesc şi mâine, la premiere. Cică sunt cărţi grele pentru vârsta mea. Dar sunt încăpăţânată şi o să le citesc. Aah, şi vreau să citesc şi "Don Quijote în est", carte recomandată de profesoara de română.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am citit și eu acum un an - parcă - ”Viața pe un peron”. Foarte frumoasă cartea! Una dintre puținele - scrise de autori români - care mi-au plăcut și mie. Așa că o să încerc și eu ”Don Quijote în est” care e scrisă tot de Octavian Paler, dacă nu mă înșel. :D
      Spor la citit! :*

      Ștergere
  5. Pai, ar fi cam asa:
    1.Sapte zile pentru o eternitate- Marc Levy
    2.Sa ucizi o pasare cantatoare- Harper Lee - cartea asta mi-a placut foarte mult si as reciti-o oricand :)
    3.Gazda- Stephenie Meyer - Nu e ca Twilight!! :)))
    4.Spulbera-ma de Tahereh Mafi - Aaa, trebuia s-o pun in fruntea listei, cum am putut sa uit de ea :D. E cartea mea favorita la momentul actual si nu stiu de ce, dar cred ca si tie ti-ar placea de Warner :x
    5.Hmmm .. pana de idei :)).Ar mai fii orice de Cecelia Ahern. Am vazut ca ai citit primul volum din Academia Vampirilor si iti recomand sa citesti si restul seriei :).
    Iar, eu vara asta as vrea sa incep Cronicile Wardstone, sa termin Hunger Games, Cercul Secret si Fortele raului aboslut si deasemena as vrea sa termin Divergent .. :D
    <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Abia aștept să văd ce zici de Cronicile Wardstone! Sunt super super super super super super super! ;;) Sigur o să-ți super super super super super super super placă! :)):*
      Mulțumesc de idei. Chiar sunt curioasă cum e ”Gazda” și celelalte par la fel de interesante. Iar AV deja este pe drum.. trebuie să ajungă mâine sau luni și imediat mă apuc de ele. :x
      Spor la citit! :*

      Ștergere
  6. În sfârşit cineva care nu zbiară de fericire că se termină şcoala! :)) Sunt foarte ofticată, şi eu mai am două săptămâni de şcoală propriu-zisă, plus una de practică de la care voi chiuli garantat. Mă, ăştia-s scăpaţi în cap! Puteau concepe în multe alte moduri programa, orice, numai să nu ne sece creierii pe căldura asta. Anyway. Rezistăm cumva. Până una alta, nu prea ştiu ce voi citi vara asta. Nu-mi fac planuri. Totuşi, îţi recomand şi eu Gazda, e bestială. Apoi, cred că m-apuc să caut opera SF a lui Ray Bradbury, Omul ilustrat. Am citit prefaţa şi e genială. Mai am câteva cărţi proaspăt lansate pe care ţi le-aş recomanda, dar, dat fiind faptul că sunt proaspăt scoase de la scriitori ai oraşului meu "mare", nu cred că-s şanse să le găseşti :)) Oricum, cred c-am să încerc tot vara asta şi cât mai multe de-ale lui Cărtărescu...

    Spor la citit, suportat căldura, etc! :* ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Și eu mă simt bine să știu că nu sunt singura care mai merge pe la școală.
      Mulțumesc de recomandări! Spor la citit și ție și baftă la practică! Și muuultă răbdaaare! :)):*

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare