Leapșa.

Tocmai am primit o leapșă de la Alexandra. Mulțumesc! :*

1. Ce vârstă ți-ai da dacă nu ai ști câți ani ai?
Bună întrebare! Nu știu exact, poate 18..

2. Ce e mai rău: să eșuezi sau să nu încerci?
Și una și cealaltă.

3. Dacă viața e atât de scurtă, de ce facem atât de multe lucruri care nu ne plac?
În cazul meu, pentru că sunt încă minoră. În general... poate pentru că depindem de oamenii care ne pun să face acele lucruri care nu ne plac.

4. Când ți se pare că s-a vorbit și s-a făcut totul, ți se pare că ai vorbit mai mult decât ai făcut?
Sigur că da. Toată lumea vorbește mai mult decât face. :)

5. Dacă moneda națională ar fi fericirea, cât de bogat ai fi?
Destul.

6. Care este lucrul pe care ai vrea să-l vezi schimbat la oameni?
Nu știu.. poate mai multă sinceritate și bun simț n-ar strica.

7. Faci ceea ce ai  visat să faci sau faci ceea ce faci pentru că împrejurările te-au adus aici?
Împrejurările m-au adus la lucrurile pe care le fac acum. Dar - culmea - mi-am dat seama că e mai bine așa decât dacă ajungeam unde îmi doream. Și sincer, cred că e mai important să înveți să-ți placă ceea ce faci și mie-mi place! 

8. Dacă media de viața ar fi de 40 de ani, ți-ai trăi viața diferit?
Cred. Cu siguranță aș renunța la școală! Îmi ia jumătate de viață!

9. Ești mai preocupat să faci lucrurile cum trebuie sau care trebuie?
Nu fac nimic, să le facă alții! hihi

10. Dacă ar fi să oferi un sigur sfat despre viață unui copil, care-ar fi acela?
Nu i l-aș oferi. Nu m-ar crede. Și eu am primit n sfaturi și până nu am dat eu de ele, nu mi s-au părut importante. Așa că l-aș lăsa să-și facă propriile greșeli și să-și dea propriile sfaturi.

11. Ce ai prefera să fii: un geniu stresat sau un prost fericit?
Un prost fericit. Stresul nu face bine, plus că nu-mi plac geniile.

12. Ce ai alege între amintirile pe care le ai până acum sau a fi incapabil de a mai avea amintiri de acum înainte?
Întrebarea asta e ciudat formulată. N-are sens. 

13. Îți mai aduci aminte de momentul ăla de acum cinci ani când erai extrem de furios și nefericit? Mai are vreo importanță acum?
De fapt, acum cinci ani, n-am fost extrem de furiosă și nefericită. Din contră, acum cinci ani chiar aveam un super motiv pentru fiecare zâmbet, și erau multe! Dar îmi amintesc de momentul de acum doi ani, și da, sigur că e important.

14. Care este cea mai frumoasă amintire din copilăria ta? Ce o face atât de specială?
N-am idee. Nu-mi amintesc multe din copilăria mea. :D

15. Dacă ai câștiga 1.000.000 $ ai renunța la ce faci acum?
Sincer, nu. Mi-aș lua multe cărți dintr-un sfert de sumă, iar restul i-aș da cuiva.

16. Când a fost ultima oară când te aruncai cu capul înainte în ceva în care credeai din tot sufletul, deși toți te sfătuiau să nu încerci?
Nu am pățit așa ceva.

17.  Când a fost ultima dată când ți-ai auzit sunetul propriei respirații?
Tu când crezi?

18. Care este lucrul pe care ți l-ai dorit dintotdeauna să-l faci și nu l-ai făcut? Ce te oprește?
Sunt multe. Presupun că legea mă oprește..

19. Care este lucrul pe care-l faci cel mai bine, decât ceilalți pe care îi cunoști?
Și întrebarea asta sună într-un fel. Ei bine, scriu. Asta fac mai bine. (pe lângă somn)

Dau leapșa mai departe lui:

Comentarii

  1. Mersi pentru leapsa :* :D Interesante intrebarile!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Abia aștept să-ți văd răspunsurile! :D

      Ștergere
    2. Am postat şi eu ;)) :D Întrebarea 12 chiar a fost suspectă http://secretelecartilor.blogspot.ro/2012/06/leapsa.html

      Ștergere
    3. Eu nici nu m-am prins la ce se referea :))

      Ștergere
  2. Cel sau cea care a făcut leapșa avea multe idei dar nu prea a știut cum să se exprime. :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Cu siguranță scrii într-un mare fel! :*

    RăspundețiȘtergere
  4. hai măi că e chiar normală întrebarea 12 :))
    eu am înţeles. deci: preferi să rămâi cu amintirile ce le ai până în acest moment sau preferi să nu mai ai amintiri de acum înainte (în concluzie rămâi doar cu cele de până acum) ? :)) complicat măi Anna :)) dar dacă te gândeşti la dude :)) :*:*:*

    ps: mişcă-te pe meeeeeesss ;;);;) :*:*:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Păi da, asta am înțeles și eu dar e acelaș lucru! :))

      Ștergere
    2. Eh detaliii :))
      Băi iubirici scumpirici ai ceva de la mine ;;):*:*:*

      (şi da mă simt extrem de bine acum cu noul meu statut :*:*)

      http://noi2siunblog.blogspot.ro/2012/06/woooah.html

      Ștergere
    3. Corect! :)) Să țină mult noul tău statut! :*

      Ștergere
  5. Mersi pentru leapsa :D O voi face cat de curand.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare