Leapșa. (x2)

În sfârșit am mai primit și eu o leapșă. Îmi era dor.. 
Aceasta am primit-o de la Sayuki! Mulțuuumesc! :*

1. Unde erai acum 3 ore?
Afară, pe o bancă, mâncând înghețată! 

2. De cine ești îndrăgostită?
Ca toate fetele, de un bou care nu merită! :)

3. Care a fost ultima dată când ai ieșit în oraș?
Ieri.

4. Ai fost la cineva în ultimele cinci zile?
Yep.

5. Care a fost ultima băutură consumată?
Coca-cola.

6. Ce porți în acest moment?
Ținând cont că sunt o leneșă, pijamale.

7. Ultima mâncare consumată?
Pizza.

8. Ți-ai cumpărat ceva de îmbrăcat în ultima perioadă?
Nope.

9. Ce sport preferi?
Glumești? Somnul. Mai sunt și altele?

10. Care sunt animalele preferate?
Pisicile! Always and forever!

11. Îți este dor de cineva?
Da, îmi e dor de colegii din școala generală!

12. Ce planuri ai pentru diseară?
Să beau o ciocolată caldă, să mă uit la un film bun și apoi să citesc ceva.

13. Ce zice ultimul mesaj primit?
”Ne vedem în față la Arax”

14. Unde este în acest moment cea mai bună prietena a ta?
În Spania.

15. Ce gen de muzică asculți?
De toate..

16. Ce făceai azi noapte la ora 12?
Citeam din Sherlock Holmes și ascultam MasterChef în reluare.

17. Tocuri sau balerini?
Nici nu am balerini! Și nici nu cred că o să-mi cumpăr. Nu mă atrag deloc. Sunt cââât de poate de comuni și.. nu știu.. nu sunt stilul meu. Dar tocurile? Ele da! Always and forever.

18. La ce facultate vrei să ajungi?
Prin București pe la actorie, sau pe la psihologie, dar nici ceva legat de protecția mediului nu mi-ar displăcea, sau facultatea de litere.. și cea de limbi străine..

19. Ți-ar plăcea să ai copii?
Nu! Never!

20. Te enervezi ușor?
Yep..

21. Ai avut o experiență în care era să mori?
Mă abțin. :)

22. Bei cafea?
Nu chiar. Foarte rar și cu foooarte mult zahăr.

23. Care este filmul tău preferat?
”The Thorn Birds”. Este un fel de film-serial..

24. În ce oraș ți-ar plăcea să locuiești?
Dacă e în Grecia eu sunt mulțumită.


  • Trimit leapșa mai departe lui Adry și oricui o mai dorește! :)


A doua leapșă am primit-o de la Ramona. Mulțuuuumesc! :*

Din câte am înțeles eu, trebuie să-mi spun părerea despre concursurile online.
Ce cred eu? Cred că majoritatea concursurilor, de fapt, toate concursurile, sunt un simplu ajutor pentru mărirea numărului de persoane de la followers, numărului de vizualizări și pentru reclama blogului în general. Ceea ce e un lucru firesc. Fiecare vrea ca blogul lui să fie cel mai cel; dar unii exagerează. Să zicem că înțeleg de ce mă pune respectiva persoană să-i urmăresc blogul - deși nu înțeleg ce satisfacție îi aduce asta știind că am dat follow pentru că mi s-a cerut nu pentru că am vrut eu - și poate chiar și să postez pe blogul meu ceva despre concurs - chiar dacă nu-mi convine să întrerup eu șirul postărilor mele cu ceva scurt gen ”concurs pe blogul X”. Cum spuneam, ușor ușor înțeleg chestiile astea. Dar deja s-a ajuns la like-uri - obligatorii - pe facebook sau pe alte site-uri asemănătoare. Și dacă eu îmi doresc să câștig cartea dar nu am cont pe niciun site unde mi se cere să intru? Atunci ce fac? Sunt exclusă numai pentru că nu am ce mi se cere.
Despre modul de jurizare nu comentez. Nu cred că ar avea sens să mai faci un concurs dacă îl aranjezi. Asta depinde și de persoana din spatele blogului.
Mie-mi plac cel mai mult concursurile pe bază de creație. Nu contează.. desen, literatură, fotografie. Chiar sunt interesante și te implici mai mult și într-un mod mai constructiv decât printr-un like sau share.

Deci asta-i părerea mea. Dau leapșa asta mai departe oricui o dorește, în special lui Adry!

Comentarii

  1. Îmi plac răspunsurile tale! Și eu am aceeași părere despre concursurile online! :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Cred că o să conpletez și eu leapșa. Vorba ta, de mult n-am mai văzut una nouă pe aici :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Mersi de Lepşe scumpo :*:* În scurt timp le dau drumu şi eu :)):*:*

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare