Leapșă cu programul de vacanță!

Am primit această leapșă de la Ramo. Mulțumesc! Chiar îmi doream s-o postez! ^^



O să merg la conacul ”Wuthering Heights”, o să-l întâlnesc - cu siguranță - pe Heathcliff și o să-i spun că deși e un personaj negativ, eu știu că are o inimă bună! Și o să-i povestesc cum dragostea s-a schimbat atât de mult de atunci, până acum. Iar în schimbul acestor informații o să-l rog să-mi povestească iar prin ce a trecut pentru Catherine. Dacă o să-l prind într-o zi bună, îi voi spune finalul poveștii. Cred că asta o să-l întristeze.




Voi găsi Agenția Internațională de Securitate pentru Paranormali și o voi cunoaște pe Evie (care sper să-mi facă și mie cunoștință cu prietena ei cea mai bună, sirena).
Am observat cât de mult îi displace lui Evie să fie diferită, așa că i-aș arăta cât de mult își doresc cei normali să fie ca ea. Poate asta o va ajuta în următorul volum.








Mă voi aventura până în Casa din Mlaștina Țiparului pentru a o vedea pe ”Femeia în negru” și a-i spune cât m-a fascinat.
Apoi, probabil, m-aș duce după Arthur Kipps și i-aș dezvălui finalul cărții. Trebuie să-l fac într-un fel sau altul să nu mai fie așa trisit, all the time.
Dacă mă roagă frumos, poate-l ajut și cu hârtiile doamnei Drablow.





Sigur o să mă plictisesc de căldura verii, așa că o să trag o fugă până în Fjallbacka, la Erica Falck; unde o să dau de frig și zăpadă. Mi-ar plăcea să aflu mai multe detalii despre cum a trecut peste despărțirea de prietena ei cea mai bună din copilărie, Alexandra. 
Când o să facem schimb de povești, sigur o să ne împrietenim, așa că poate-l roagă pe Patrik să mă infiltreze într-o misiune a poliției. Cine știe ce criminal o să descopăr..





După atât frig, o să călătoresc până în Morganville. Unde le voi dejuca planurile vampirilor și voi găsi o cale să plec, fără să fiu urmărită.
Dar, înainte de asta, voi merge la Shane și-l voi lua după mine, la plajă. Doar imaginați-vă ce priveliște voi avea.
Apoi, ne vom întoarce în casa Glass și trebuie neapărat să cotrobăi prin garderoba lui Eve. Lui Claire i-aș spune cât de tare e! Iar pe Michael l-aș ruga să-mi cânte ceva.





La sfârșitul vacanței, mă voi urca în Expresul de Hogwarts, lângă Harry, Ron și Hermione. Ne vom duce toți patru la Școala de Magie și Vrăjitorie, unde voi învăța o grăăămadăăă de lucruri care sigur îmi vor folosi. Poate, în anul doi, voi împrumut și eu câinele acela cu trei capete pentru orele mele de fizică.
Dar nu, nu mă voi mai întoarce, voi rămâne acolo!!!

P.S. Voi folosi câinele pe Ginny, pentru a schimba finalul seriei! :)



Leapșa o poate prelua oricine nu o are încă! 

Comentarii

  1. Super raspunsurile tale! Si cartile imi plac:D
    :*>:D<

    RăspundețiȘtergere
  2. Drăguţe răspunsurile :X Sunt foarte curioasă cum se termină "Femeia în negru".. Îmi spui, te rog? Te roog! :3

    RăspundețiȘtergere
  3. Te aştepată o leapşa pe blogul meu! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Ador ultima oprire. Mai trebuie să spun? :D
    Aș veni și eu cu tine la Hogwarts! :x

    RăspundețiȘtergere
  5. Shane la plajă? Uuu am o nouă fantezie! ;))

    RăspundețiȘtergere
  6. @Rose : nu cred ca vrei sa stii cum se termina . :( ( cel putin in film - dar cred ca la fel e si cartea )
    Frumoasa lepsa ... si in mod sigur as folosi cainele cu trei capete pe Ginny :)) , dar la plaja m-as duce cu Dimitri :)).
    Imi place blogul tau , pare foarte organizat si si scrii bine :D.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare