Days are for sleep.

Ce spuneam? Că vara asta merg pe risc? Da, poate o să se întâmple și asta, dar deocamdată este prea cald pentru orice aș vreau eu să fac. Acum, la 21.16 se poate spune că ieșitul afară nu mai e un pericol, dar până acum nu aș fi ieșit afară nici dacă Orlando Bloom m-ar fi așteptat la poartă.


Mi-am făcut planul de citeală pentru vara asta și abia aștept să vină ziua de luni ca să-l încep. Da, mereu îmi place să încep un început de la.. început! :)
Pentru că azi m-am trezit târziu și oricum n-am făcut mare lucru, noaptea asta o să fie una albă, acompaniată de o baie rece, un film bun, pizza sau floricele - mă decid greu - și o carte interesantă. Ca să nu stau singură de nebună o să-l chem pe M. care se plângea că e home alone and bored. Așa că toată lumea câștigă.


Am chef să scriu colorat. Doar e vară - oribil!!! - și vara se poartă culorile! Și după ce am schimbat scrisul din negru în verde și din verde în roșu și din roșu în portocaliu, l-am făcut albastru. Doar așa ca să vedeți ce indecisă sunt. Bine zicea C. la orele de română, așa se 
întâmplă când sunt multe opțiuni. 


La final vă spun că eu deja mă simt ca în vacanță. Și iar am o stare de fericire nefondată dar reală și puternică. Îmi place. Mi-ar plăcea și mai mult dacă aș afla cât ține, un glob de cristal ar folosi acum... dar sunt scumpe. Anyway mâine mă așteaptă un birou întreg de curățat, ca să nu mai spun de bibliotecă și cam toată camera.. x_x HELP!!!


P.S. Credeți că un om poate să intre pe mess numai în vacanțe? Sau că își poate face un id pentru iarnă, primăvară și toamnă, iar altul pentru vară? Pentru că A. îmi dă impresia că el așa a făcut. Dar mă rog.. poate e de la căldură. :)

Postări populare