You're not the end, you're the beginning

Te aștept mereu cu aceeași nerăbdare. Știu că totul se va schimba când vei apărea, timidă ca întotdeauna. Te întâmpin cu un zâmbet care arată mândria și respectul pe care ți le port de când ai început să ocupi un loc atât de important în viața mea. Întotdeauna mă acoperi cu un sentiment pe care nu pot și nici nu știu cum l-aș putea descrie pentru a-l înțelege și cei care nu te văd așa cum te văd eu. Ai răbdare cu mine de fiecare dată când ne întâlnim, aștepți până termin și ultima pagină a romanului care îmi ocupă noptiera, apoi, calmă ca de obicei, mă sfătuiești să mă culc. Îmi citești oboseala în ochi...
Câteodată, când norii nu îți intunecă fruntea înțeleaptă, mă lași să stau și să te privesc până când, vrând să-mi odihnesc ochii, adorm. Îți cunosc toate stelele.
Mi-ar plăcea să petrecem mai mult timp împreună, să avem o lume în care să nu trebuiască să pleci; în care să stăm together forever. Încerc să te fac să înțelegi asta de fiecare dată când Luna nu te acompaniază. Ea este mereu atât de grăbită, atât de absentă uneori. N-ar înțelege legătura dintre noi.
Îmi oferi de fiecare dată vise deșarte, speranțe care durează până când mă părăsești, ca de obicei, la răsărit. Orice rază a Soarelui, oricât de mică, mă anunță că ai plecat, că realitatea bate la ușă...
Ești ca un drog ușor, dulce, dar înțepător, de care nu mă pot lipsi. Mă fascinează puterea ta de a șterge tot ce se întâmplă peste zi, de a scufunda lumea într-o liniște apăsătoate pentru unii, dar perfectă pentru alții. Ești un fel de ”mama răniților” gândindu-te mereu la cei care nu-și găsesc locul pe lumină. Dar ai grijă și de cei care nu-ți înțeleg tainele, le lași timp să se calmeze, să se gândească la ce au de făcut și apoi să alunece într-un somn superficial... parcă au uitat cum era când erau ca noi.
Te văd de multe ori tristă, plângi, iar lacrimile tale reci sunt simțite de toti cei care te cunosc. Și sunt mulți. Dar nu toți te mai țin minte. Îmi pare rău că trebuie să pierzi atâția pieteni și că Timpul nu este niciodată de partea ta. Ești considerată ciudată și rea. E firesc ca toate aceste cuvinte aruncate fără să fie gândite, să te rănească. Tu cea care ești mereu prezentă și îi împaci pe toți.
Dar sunt unii care îți doresc prezența din ce în ce mai mult, din ce în ce mai aprig. 
Păcat că nu te văd toți cum te văd eu, draga mea.. Noapte.

Mine is the night, with all her stars. - Edward Young. (RIP my dear Grandma)

Comentarii

  1. Anna, my love, chiar te pricepi !! (Mereu mi-am dorit să pot să-ţi zic 'Anna, my love'- nu ştiu de ce :)) )
    Nici nu ştiu cum să te mai laud !

    Noaptea 'chestiile' cotidiene au o altă faţă, nopatea gândeşti mai bine, noaptea eşti alt om ! :x
    Şi noaptea am vise ciudate :)) De exemplu, am visat că noi 2 ne-am întălnit şi stăteam pe o bancă şi vorbeam :x Deci, noaptea e plină de surprize :))

    O vacanţă superbă :*:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Și mie-mi place ”Anna, my love” :D Merci de laude scumpo! :*
      Ar fi drăguț să ne întâlnim cândva, sigur am avea muulte de vorbit! :D

      Ștergere
    2. Chiar cred asta :x
      hmm, de unde eşti ? :)
      şi, dacă ai putea să-mi dai un mail pe noi2siunblog@gmail.com cu un id la care să te găsesc ar fi genial :x:D

      Ștergere
    3. Sigur că da, îți trimit un mail chiar acum. :D
      Și sunt din Pitești. ^^

      Ștergere
  2. Noaptea este cea mai... nici nu am un cuvant potrivit. Cea mai SUBLIMA parte a zilei :D

    Imi place la nebunie cum scrii! >:d<

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu-mi schimb parerea, esti urmasa lui Eliade. Sigur nu esti ruda cu el? Pentru ca scrisul tau e magnific! Si nu glumesc!>:D<

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc! :)) Nu cred că am fost rude, deși mi-ar plăcea. :D

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare