Help me (1)

M-am hotărât să fac o nouă rubrică. De multe ori când termin o carte, cum este în cazul de față ”Agnes Grey” de Anne Bronte, nu mă pot decide ce să aleg apoi din mormanul de cărți necitite care mă așteaptă. Așa că, atunci când am această problemă, o să pun pe blog câteva poze, cu cărțile care aș vrea să le citesc, iar voi o să mă ajutați să aleg. (sau pentru că ați citit cartea ”x” și va plăcut, sau pentru că e coperta interesantă, sau vreți doar să vedeția recenzia cărții)
Please HELP ME!

Comentarii

  1. Eu aș zice "Viața mea pe net", pentru că am văzut-o în librărie și aș vrea să știu dacă merită să o cumpăr sau nu. Părea interesantă, dar m-am mai înșelat eu și înainte.

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu am citit niciuna din cartile astea, dar ''Viata mea pe net'' pare interesanta:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu iti recomand 2 ani de vacanta. Este o carte superba! Eu cred ca am citit-o de vreo 3 ori.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Chiar mă gândeam dacă a citit-o cineva. :D De mult vreau s-o citesc și zilele trecute am găsit-o în bibliotecă :x

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare