Leapșa.

Am luat această leapșă de la Niahara.


1. Când citiţi, pentru a marca locul unde aţi rămas cu lectura, folosiţi semne de carte sau îndoiţi paginile?
Semne de carte, desigur. Urăsc să îndoi paginile! Aveam obiceiul ăsta când eram mai mică, iar acum îl regret.
2. Aţi primit în ultimul timp o carte drept cadou şi dacă “da” care a fost aceasta?
Da, de Crăciunul trecut. Se numește ”Cadoul” de Cecelia Ahern.
3. Citiţi în baie? 
Haha! :) Trebuie să recunosc că da! Este mereu multă liniște! :D
4. V-aţi gândit vreodată să scrieţi o carte şi dacă “da” care ar fi fost aceasta?
Da, de multe ori. Am și început una, un thriller psihologic, pe care din păcate o să mai dureze ceva timp până il termin. Nu pot spune exact despre ce e, dar se referă în mare parte la identitățile pierdute. :)
5. Care este cartea preferată?
Dacă e vorba de o carte fantasy atunci ar fi Harry Potter. Dacă e vorba de una normală, cred că P.S. Te iubesc.
6. Vă place să recitiţi unele cărţi şi care ar fi acestea?
Da, dar nu neapărat să le recitesc din scoarță-n scoarță, câteodată îmi ajunge să citesc câteva pasaje. Am recitit cu drag Harry Potter, P.S. Te iubesc, Cronicile Wardstone și altele..
7. Ce părere aţi avea de o întâlnire cu autorii cărţilor pe care le apreciaţi şi ce le-aţi spune?
Asta chiar ar fi ceva imposibil de uitat! Le-aș pune tot felul de întrebări despre cărțile lor și i-aș ruga sa-mi dea autografe! :x
8. Vă place să vorbiţi despre ceea ce citiţi şi cu cine?
Da, ador să găsesc persoane cu care să-mi împart părerile despre diferite cărți. Aceste persoane le-am găsit cu ajutorul blogului dar am și câțiva prieteni care sunt cititori înrăiți, plus Sophia!
9. Care sunt motivele care vă determină să alegeţi o carte pe care să o citiţi?
Coperta și titlul. Chiar dacă nu trebuie judecată o carte după copertă, până la urmă după ce o poți judeca la prima vedere? Nu citesc de obicei ce scrie pe spatele cărții pentru că nu-mi place să aflu acțiunea înainte s-o citesc. Așa că.. tot coperta e de bază.
10. Care credeţi că este o lectură “obligatorie”, o carte pe care cineva trebuie să o citească?
Depinde și de vârstă. Dar acum îmi vine în minte numai ”Pasărea spin” de Colleen McCullough. (Există și un film, în mai multe părți, care este pur și simplu minunat!)
11. Care este locul preferat pentru lectură?
În pat, în cadă, oriunde este liniște și pot fi singură.
12. Când citiţi ascultaţi muzică sau lecturaţi în linişte?
LINIȘTE!
13. Vi s-a întâmplat să citiţi cărţi în format electronic?
Nu, îmi obosesc ochii, plus că nu înțeleg de ce nu pot să citesc o carte adevărată în loc să stau cu ochii într-un ecrănaș.. ?!
14. Citiţi numai cărţi cumpărate sau şi pe cele care sunt împrumutate?
Cumpărate. Rar împrumut, pentru că prefer să le am în biblioteca mea.
15. O carte este pentru mine… Cum aţi descrie o carte?
O carte este pentru mine asemenea poantelor, pentru o balerină. 



Leapșa merge mai departe la:
Rose
Noi 2 și un blog
Pages from books
I'm wide awake
Sayuki

Comentarii

  1. Multumesc pentru leapsa!>:D< O completez imediat:D

    RăspundețiȘtergere
  2. Îmi plaaac răspunsurile taleee !!

    Şi mersiii de Leapşă :x :*:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mă bucur că-ți plac. :D Aștept să le văd și pe ale tale! :*

      Ștergere
  3. Mersi de leapsa! Imi plac mult raspunsurile tale.:)

    RăspundețiȘtergere
  4. Hey love :x:)

    Ai primit o Leapşa :)

    http://noi2siunblog.blogspot.com/2012/04/leapsa-muzicala.html

    O zi superbă să ai !

    ps: ne auzim pe mess dacă e :x

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare