Proaspăt scoase din colet (3)

În primul rând... Hristos a Înviat!

Așa, cărțile care urmeză, nu sunt chiar scoase din colet, sunt ”scoase” din Diverta. Am menționat vreodată cât ador librăriile Diverta? Deci, azi am avut zi de mall, m-am învârtit la două filme, The Hunger Games și Mirror, mirror. O să povestesc despre ele într-o altă zi, probabil.
Ca întotdeauna, nu pot să plec de la mall fără să iau măcar o carte, cât de mică, dar să știu eu că am luat. După ce m-am plimbat prin librărie 30 de minute (fără să exagerez, am stat chiar puțin) și am pipăit fiecare carte ce-mi pica în mână, am pus ochii pe un set/pachet care conținea 5 cărți scrise de Agatha Christie:

 ”Vânătoarea de crime”
 ”Răul sub Soare”
 ”Jocuri de oglinzi”
 ”Cum bate valul”
Și ”Martorul mut”, carte pe care am citit-o, dar era împrumutată de la Sophia, așa că acum mă bucur s-o am și eu în bibliotecă, pentru că mi-a plăcut foooarte mult!

Voi ce ați mai cumpărat? (în materie de cărți)

Comentarii

  1. Wow, toate arata extraordinar, sa le citesti cu placere!>:D< Eu n-am mai achizitionat nimic in ultimul timp, in afara de ''Fata de hartie''(Guillaume Musso):D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc! :* Și eu intenționez să cumpăr ”Fata de hârtie”. Toți cei care au citit-o mi-au zis că le-am plăcut. :D

      Ștergere
  2. Wow :D Super achizitiile!! As vrea si eu sa mai iau ceva de Agatha Ch. in curand :D
    Eu nu am apucat sa cumpar decat Adevar sau Provocare de Sarah Shepard si astazi voi lua cartea cu revista Libertatea pt femei :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am luat-o și eu. Începe să-mi placă această colecție din ce în ce mai mult! :x
      Lectură plăcută! :*

      Ștergere
  3. Agatha Christie<3. Doamne, ce-mi plac cartile ei! Lectura placuta scumpa:*.

    Dee.

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu am citit inca nimic de Agatha Christine :d... dar o sa citesc... candva :d

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. După ce faci rost de-o carte a Agathei, și-o citești, să-mi spui cum ți se pare. :D:*

      Ștergere
  5. WOOW! Ador cartile Agathei Cristie si serialul cu Hercule Poirot. Lectura placuta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Și eu am început să le prind gustul. :D Mulțumesc! Și ție!

      Ștergere
  6. Eu am avut o "perioada Agatha Cristie" pe la sfarsit de 2010...de atunci n-am mai citit nimic de ea... Imi place cum scrie, insa cartile politiste nu sunt tocmai preferatele mele :)
    Lectura placuta <3

    RăspundețiȘtergere
  7. an vazut ca iti plac romanele politiste. recomand cu toata inima cartile Rodicai Ojog-Btasoveanu. garantez ca or sa-ti placa la nebunie. mai ales cele din ciclul Melania.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare