Leapșa muzicală.

Ce melodie vă descrie cel mai bine starea de spirit ce o aveţi acum ?

Gimme your guns and keep your stupid roses

Ce melodie ascultaţi când vă simţiţi prost ?


Ce melodie vă aduce la viaţă ?


Ce melodie v-a transmis cel mai puternic mesaj ?


Care e cea mai veche melodie de care vă aduceţi aminte că aţi ascultat-o când eraţi mici ?


Ce melodie aţi recomanda unui tânăr ce află că e pe moarte?



Ce melodie aţi recomanda prietenei/ prietenului care are inima frântă ?


Ce melodie aţi vrea să vă fie cântată într-o seară sub balcon ?


Care e cea mai funny melodie pe care aţi ascultat-o ?


Leapșa o dau mai departe tuturor celor care nu am completat-o. :)

Comentarii

  1. Iiii :x

    1. Îmi plac răspunsurile taleee :x
    2. Pe buneee?! te trezeşte la viaţă 'Cry me a river ' ? Mie mi se face pielea d găină când o ascult şi mi se îneacă toate corabiile :(

    RăspundețiȘtergere
  2. Dragute raspunsurile .Tocmai ai primit o alta leapsa ( scuze daca o mai ai.. nu am verificat)
    http://pagesfrombooks.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare